Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így kell szívbajt hozni az autósokra

Van-e rosszabb érzés annál, mint amikor a kocsinkhoz visszatérve egy élénkpiros mikuláscsomag fityeg a szélvédőlapát alatt. Van bizony, mégpedig ha egy kerékbilincs figyel a kocsi kerekén. Aki talált már ilyen kellemes meglepit az autóján, az tudja, hogy ilyenkor a szívbaj és a gutaütés egyszerre kerülgeti az embert. Épp ezért jóérzésű hirdető ilyennel nem viccel, vagy legalábbis nagyon meggondolja a dolgot.

A ParkMe applikáció fejlesztői is meggondolták, majd miután végignéztek a marketing büdzséjükön, úgy döntöttek, hogy a negatív reklámmal is messzebbre jutnak mint a semmilyen reklámmal, ezért belevágtak a dologba, ami végül is nem lett olyan fájdalmas. Kiszórtak néhány száz vagy ezer reklám-kerékbilincset, az ezek által keltett figyelem hullámain szörfözve pedig jó néhány magazinba eljutottak. Szerintem a megkönnyebbült autótulajdonosok is mosolyogtak a végén, és talán még az ingyenes vagy legalábbis legolcsóbb parkolóhelyek megtalálásában segítséget nyújtó appot is letöltötték. Nektek fájna egy ilyen poén?

 

Címkék: autó köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr694319894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.03.16. 12:34:01

Hülye vicc! Még jó, hogy bele nem léptünk!

szarkafarka 2012.03.16. 12:49:35

Nem tudom hogy M.O-on muködik e ez az app??? ismerve az itthoni autosok vermersekletet biztosan nem mosolyognanak rajta, söt......

Gróf Úr 2012.03.16. 13:46:51

Fene se tudja. Nekem egyszer biciklizésre való felszőlítással matricázták le a kocsimat. Épp nekiláttam volna, h felkutatom az illetőt és megdorgálom, amikor észrevettem, h mágneses a cucc. Jót derültem és hordtam a kocsin, amíg le nem lopták.

Ujjra Gyúrok · http://pixelscroller.com/ 2012.03.16. 14:23:57

Az ötlet jó :) Ott kell hatni, ahol fáj :)

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2012.03.16. 14:31:11

nem nekem fájna, hanem annak pöcsfejnek, aki ilyen ökörséggel szórakozik a kocsimon

Ronald 2012.03.16. 15:54:00

Szerintem, Magyarországon, igen magas számú bilincselő-embert kéne alkalmazzon a cég az induláskor - mert ha a magyar autó-tulajok zöme rajtakap egyet-egyet a "vicces bilincselés" közepette - akkor az az alkalmazott egy ideig garantáltan nem lesz munkaképes - még 8 napon túl sem.

Sőt, én a cég helyébe még egy combos balesetbiztosítást is kötetnék velük - mielőtt kiengedném őket az utcára, a vicces bilincsekkel.
.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.16. 16:02:58

pedig ez baromi jó ötlet :-)
Ezt a hirdetést tuti elolvassák, és lám, még a netre is felkerült. Gratula a marketingesnek, aki kitalálta!

tiduj 2012.03.16. 16:25:14

Dealli, milyen temából írod a sz. d. -odat?

zum trucc 2012.03.16. 16:51:13

Na jó, ilyenkor dafke, sőt zum trucc nem szabad igénybe venni a hirdetett szolgáltatást.

RaveAcE 2012.03.16. 17:18:48

Poén és ordít róla, hogy nem igazi.
Ha valaki ettől kap agyvérzést, az nem is való erre a világra.

559 2012.03.16. 17:36:56

@dealli: Na ne kamuzz már a frissen nyitott nickeddel, ez egy sima ingalanpiaci felmérés. Szomorú hogy már ezzel is visszaélnek egyesek...

Ronald 2012.03.16. 18:06:04

@dealli:

deallikém - ez nagyon gyenge volt. Legalább kamúból betehettél volna egy-két dolgot, hogy egyetemi szakdogának nézzen ki.

Így viszont, én amondó lennék, hogy menj a picsába a tetves, ingatlanos kérdőíveddel.
.

Macska rúgja meg 2012.03.16. 19:16:26

Esetemben régi beidegződésemet követném az ilyen reklámoknál: jól megnézném, hogy mi az a reklám, ami bosszant és a továbbiakban még véletlenül, kényszerből sem venném meg/igénybe azt, amit reklámoz. Ez beválik.

Magam_a_Mondomét! 2012.03.16. 19:45:35

Én kétszeresen meglincselném az elkövetőt: szóviccel mondva bi-lincselnék!

dealli 2012.03.16. 20:51:59

Köszönöm a kitöltéseket, egy közgazdász hallgató számára aki a fogyasztói magatartás témakörén belül a fogyasztói preferenciákkal foglalkozik annak ez nagy segítség.
üdv, a szkeptikusoknak

dr. _mmm_ 2012.03.16. 23:11:38

Szerintem ez antireklám. Én egyszer kaptam egy kamu mikulás csomagot. Csak amikor kibontottam, akkor láttam h reklám. Nem voltam boldog és a céget is megjegyeztem. Soha nemvennék tőlük semmit. Eleve az a bajom,hogy ezek mit nyúlnak hozzá a kocsimhoz.

EG0 2012.03.17. 04:43:30

Egy időben ment Pesten is olyan reklám, hogy kis piros lapot tettek az ablaktörlő alá, talán még tasakban is volt.
Nem, nem vicces. Lehetne, ha csak apró kellemetlenséggel viccelnének, de egy bírság legtöbbünknek jó fél nap kiesést jelent a tervezetthez képest és több napi keresetünktől való általában rosszindulatú, pénzbehajtás jellegű megfosztást. Nem jó ezzel viccelni.
Részemről dislike.

Rafkóblog 2012.03.17. 07:16:49

Milyen megkonnybbules, amikor kiderul, h csak reklam... Es -egy darabig- emlekezni is fogunk a hirdetore... Pas mal.

feddog_w 2012.03.17. 13:01:16

pénz, pénz, pénz... régen ez úgy volt, hogy tanulni, tanulni, tanulni

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása