Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Általában két út áll előtted, amikor nem tudsz semmi különlegeset mondani a termékedről: eltitkolod és csinálsz egy klisékkel teli, semmitmondó kampányt, vagy kitalálsz egy csomó hülyeséget és bankot robbantasz. A lengyel Vytautas ásványvízmárka szerencsére azok közé tartozik, akik az utóbbit választották. A rendhagyó vírusvideójukban fogták a manapság divatos mémeket és őrültségeket, összeturmixolták egy zseniális narrációval, majd megspékelték az egészet a termék teljesen átlagosnak mondható előnyeivel. A végeredmény egy 2,5 perces vizuállatság, ami pár nap alatt egymilliós nézettséget produkált a Youtube-on.
Ha belegondolunk abba, hogy mindez nem is került túl sokba, akkor nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy a reklám telitalálat. Öveket becsatolni, mert hamarosan kezdődik a vadászgépturmix-emésztő, téridő görbítő, vámpírölő Föld szaft ódája! Figyelem, csak őrült idegzetűeknek!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.