A Föld szaftja

Általában két út áll előtted, amikor nem tudsz semmi különlegeset mondani a termékedről: eltitkolod és csinálsz egy klisékkel teli, semmitmondó kampányt, vagy kitalálsz egy csomó hülyeséget és bankot robbantasz. A lengyel Vytautas ásványvízmárka szerencsére azok közé tartozik, akik az utóbbit választották. A rendhagyó vírusvideójukban fogták a manapság divatos mémeket és őrültségeket, összeturmixolták egy zseniális narrációval, majd megspékelték az egészet a termék teljesen átlagosnak mondható előnyeivel. A végeredmény egy 2,5 perces vizuállatság, ami pár nap alatt egymilliós nézettséget produkált a Youtube-on.

Ha belegondolunk abba, hogy mindez nem is került túl sokba, akkor nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy a reklám telitalálat. Öveket becsatolni, mert hamarosan kezdődik a vadászgépturmix-emésztő, téridő görbítő, vámpírölő Föld szaft ódája! Figyelem, csak őrült idegzetűeknek!

Címkék: reklám humor vírus elmebaj

2012.03.20. 09:00 Exo 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr754326946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

/ms 2012.03.20. 20:11:43

Ugyan legyen már litván.
És még mi akadunk ki, ha összekeverik Budapestet Bukaresttel.
És ehhez mégy csak sokat gúglizni sem kell, hogy kiderüljön, elég csak a videóra kattintani és a 2 soros kísérő szövegből annak is kiderül, akinek a Vytautas-ból nem volt gyanús.

Bazsa_a_filmkritikus 2012.03.20. 22:08:06

Haha, jol lenyultak a "Powerthirst" virusvideo alapotletet:

www.youtube.com/watch?v=qRuNxHqwazs

Martinus_Ursius 2012.03.24. 21:41:01

Az angol nyelvű videó ráadásul egy fanmade fordítás, még csak nem is a Vyasutas gyártatta le, úgyhogy dupla-telitalálat az egész kampány.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics