Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Merész AIDS-ellenes kampányt indított egy brazil rádiócsatorna, a Mix FM. A gyilkos kór világnapján az adó szerette volna felhívni a figyelmet az óvszer használatának fontosságára, ezért a Facebook oldalán egy saját vírust indított útnak. A vírus lényegében egy-egy szexi videó volt, amely a lejátszás után automatikusan posztolódott a rajongók üzenőfalára.
Az üzenet pofonegyszerű volt: ugyanez történik a HIV vírussal is, elterelik a figyelmed, megfertőződöl és tovább terjeszted a betegséget, anélkül, hogy tudnál róla. Bár a Facebook viszonylag időben észbe kapott és leszedte a videókat, az akció így is 1 millió embert ért el egy nap leforgása alatt. A fiataloknak állítólag tetszett a dolog, bár abban is biztos vagyok, hogy sokaknál kiverte a biztosítékot. Nekem mindenesetre nagyon bejön az ötlet és a kivitelézés is. Ti mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.