Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámmal a kutyaszar ellen

Ezúton szeretném a Fressnapf marketingeseinek figyelmébe ajánlani ezt a Pedigreenek készült, kanadai reklámkampányt, amely könnyedén bebizonyítja, hogy nem csak a plakát felét kitöltő kisállatfotókkal és a hatalmas betűmérettel melléjük írt fájdalmas szóviccekkel érdemes megszólítani az állatbarátokat. Sőt, ahelyett, hogy csupán időt és figyelmet rabolnánk tőlük, akár adhatunk is nekik valamit, ami a szóviccel ellentétben pozitív benyomást kelt, és amire emlékezni fognak. Például nyújthatunk segítséget egy egészen kézzelfogható problémában, ami szorosan kapcsolódik a hirdetett termékünkhöz.

A Pedigree Chicken & Rice szárazeledelhez, amelynek köszönhetően minden gazdi nyugodt lehet a kedvnece emésztése felől, speciális city light posztereket állítottak fel parkok közelében, amelyek nem csupán reklámfelületként, hanem zacskóadagolóként is működtek. Ezekből olyan zacsikat vehettek ki a gazdik, amelyekbe összegyűjthették a kutyusok végtermékét, közben önkéntelenül is megvizsgálva, hogy az megfelelő-e vagy sem. Zseniális kapcsolás, hiszen a Pedigree épp az egészséges emésztést szerette volna hangsúlyozni, és ehhez nyújtott segítséget egy kifejezetten ötletes és hasznos megoldással.

 

Címkék: állatok köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr344343156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puncilover 2012.03.29. 17:02:18

Aki azt gondolja, hogy ez a reklám a fogyasztóknak szól, nem ismeri a Vodafone-t. Ez a reklám a Vodafone-nak szól, saját maguknak csinálták. Bugyuta és sz.r, semmi poén és információ sincs benne. Viszont képzeljétek el a menedzsereket, ahogy delíriumban csapkodják egymás vállát, amikor levetítik a filmet: hudefasza gyerekek vagyunk, most jól odamondtunk a többinek, vazze. Miénk a legjobb hálózat, mi vagyunk a nyerők, a k.rva életbe is, az NMHH adatokat meg szarom le! Nézd má azt a magenta, meg kék tragacsot lerohadva, jó, mi?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása