Virtuális testfestés a Samsungtól

Örömmel jelentem, hogy megtaláltam álmaim projection mapping (virtuális fényfestés) kampányát. A Samsung zseniális ötlete messze veri a Nike vízfestését, a Playstation mozgó szobáját, a Coca-Cola virtuális múzeumát és a Toyota kaméleon autóját is, hiszen a reklámban végre nem tárgyakra és a környezetre, hanem egy emberre vetítenek.

Bár a Puma pár évvel ezelőtt már próbálkozott hasonlóval, az akkori anyag közel sem sikerült olyan látványosra, mint ez a mostani. A portugál Excentric reklámügynökség által készített videó a Samsung Galaxy DuoS okostelefont népszerűsíti, és a készülék nevéből adódóan végig a kettősségre utal. (A film ettől függetlenül bármilyen terméknél megállta volna a helyét.) Ti mit gondoltok róla? Akinek tetszik, az nyomjon egy lájkot!

Címkék: reklám vírus projection mapping

2012.03.29. 09:00 Exo 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr54346005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diktatorikus kleptokrácia 2012.03.29. 12:52:24

látványos lett :)
rövid a reklámidő, ezért nem fért bele több ötlet. a tron és a kraftwerk is okos ötlet volt, grat

Napiframe · http://napiframe.blogspot.com 2012.03.30. 12:54:13

Tök jó!

Egyébként egy magyar csapat csinált hasonlót élőben még tavaly az A38-on, azt is érdemes megnézni:
youtu.be/p4R2i95vPz8

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics