Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bizonyára ti is találkoztatok már kiber-kóborlásaitok során egy ún. CAPTCHA-val, amely egy olyan regisztrációs teszt, ami képes megkülönböztetni az emberi felhasználót a számítógéptől. A teszt során a számítógép generál egy feladványt, amire ha helyesen válaszolunk, továbbenged a rendszer. Az utóbbi időben a reklámozók is felfedezték maguknak ezt a felületet, így a szürke és unalmas kérdésekből színes-szagos bannerek lettek.
A 21. Scrabble Bajonkság alkalmából a TBWA\RAAD reklámügynökség továbbgondolta a CAPTCHA-kat és egy online Scrabble feladványt generált belőle a célcsoportjának. A játék azoknál a felhasználóknál jelent meg, akik különböző gaming weboldalakra akartak regisztrálni. A feladvány megfejtése után egy újabb banner jelent meg, ami nevezésre buzdította a játékosokat. Erre pedig – a videó állítása szerint – 70x több ember kattintott, mint egy átlagos bannerre. Bármi is legyen az igazság, szerintem nagyon ötletes, költséghatékony és bevonó kampány született, amire büszkék lehetnek az alkotók.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.