Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Digitális reklámvilágunk egyik újabb gyöngyszemére bukkantam, mégpedig egy varsói vasútállomáson. A McDonald’s ambient kampányában a lengyel gyorsétteremlánc összekötötte a menetrendet a menüvel, ezáltal nem csak percekben, de hamburgerben, sültkrumpliban és fagylaltban is mérhető lett a vonatok indulásáig hátralévő idő. A rendszer ugyanis attól függően ajánl Mekis ételeket és menüket, hogy mennyi idő múlva kell felszállnunk a járatunkra.
Az ötlet nem csak azért zseniális, mert alternatívát kínál a várakozás helyett, hanem azért is mert mindezt okosan, az aktuális kínálattal (reggeli, ebéd) és a vonatok késésével összhangban teszi. A videóból az is kiderül, hogy az étterem nagyon közel, mindössze 50 méterre van az installációtól, ezért biztos vagyok benne, hogy a közeljövőben rengeteg várakozó utast fog becsalogatni. Junk food ide vagy oda, megemelem a kalapom a helyi DDB előtt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.