Hogyan nyerjünk kormányzati tendert?

Én nem tudom, de szemmel láthatólag a Bell & Partners igen:


2010. július 16.
Magyar bor mindenkor” címmel reklámkampányt indított a Közösségi Bormarketing. A kampány reklámügynöksége a Bell & Partners, a pr-jét az Issues Management végzi. via:kreatív

2011. január 27.
A Bell & Partners, az Issues és a New Age Ügynökség indult az Állami Autópálya Kezelő tenderén. A nyertes TCR- és imázskampányt bonyolít le. A nyertes a Bell & Partners lett,
aki a kiíró által becsült összegért, vagyis nettó 24,99 millió forintért vállalja a megbízást. via:kreatív

2011. február 09.
Két ügynökség jelentkezett a Pilisi Parkerdő kommunikációs tenderére. A nyertes a becsült értéknél valamivel kevesebbért vállalta a megbízást. A tenderen a Bell and Partners és a Well Pr indult, az előbbi nettó 15 millió 24 ezer forintos ajánlatával nyert. via: kreatív


2011. április 05.
Bell & Partners az utóbbi időben sok állami megbízást kap. Legutóbb a Hungarofest által kiírt 670 milliós komplex tender 550 milliós média- és pr-részét nyerték meg a Young & Partners-szel közösen. via: kreatív

2011. április 20.
Ezúttal a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium bruttó 600 milliós tenderét nyerte meg a Bell & Partners, így sorozatban a sokadik közbeszerzést nyeri meg. Az Akció 360 - Berg Média konzorcium ugyan megtámadta nem csak a nyertes, hanem a Young & Rubicam és IMG közös ajánlatát is, a Közbeszerzési Döntőbizottság azonban érdemi vizsgálat nélkül utasította el a kérvényt. via: kreatív

2011. augusztus 25.
50 millióból hirdetik az árfolyamrögzítést. A kampány megtervezését és a médiafelületek foglalását a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal keretszerződésben álló Bell & Partners ügynökség végzi. via: kreatív

2011. október 4.
A magyar vasúti szállítás népszerűsítése érdekében kell új marketingkommunikációs stratégiával előállnia és reklámüzeneteket fogalmaznia a Bell & Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nek, amely a napokban megnyerte a MÁV-Start kétszer kiírt, majd visszavont tenderét. A Bell & Partners két másik céget megelőzve kapta meg a vasutas vállalat nettó 24,9 millió forintos megrendelését. Az eredményt hétfőn tették közzé. A MÁV-Start már kétszer kiírta, majd visszavonta a pályázatot, amely eredetileg 50 milliós költségvetéssel jelent meg. A felére sorvadt megrendelési érték azzal járt, hogy a szeptemberben kiírt harmadik fordulót már nem kellett nyilvánossá tenni, hanem három meghívott cég közül választhatták ki a legmegfelelőbbet. A határérték ugyanis 25 millió forint. via:index

2011. október 28.
400 milliós állami megbízás a Bell & Partnersnek. A cég az Inter Media Group-on kívül a másik olyan kommunikációs vállalkozás, amelyik a kormányváltás óta sok közbeszerzést nyert meg. Legutóbbi nagyobb összegű tendernyerése a Magyar Fejlesztési Bank nettó 396 milliós médiabüdzséjének kezelése volt. via: kreatív

2012. február 06.
Az Állami Autópálya Kezelő újabb kommunikációs tenderét nyerte meg a Bell & Partners. Most az elektronikus matrica-használat kampányát kell elkészíteniük nettó 25 millió forintért. via:kreatív


2012. március 19.
Hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárásban választott partnert az NMHH a digitális átállást előkészítő programhoz kapcsolódó kommunikációs feladatokra. A Bell & Partners nettó 8 millió 522 ezer forintért grafikai munkákat, tervezést, gyártást, pr-feladatokat, direktmarketinges munkákat és 1,5 millió forint értékben médiavásárlást is végez majd. via: kreatív

2012. április 05.

A Bell & Partners nyerte meg az Agrármarketing Centrum 750 millió forintos keretösszegű tenderét. A megbízás két évre szól, az eredetileg becsült keretösszeg akár 2,1 milliárdig is felkúszhat. A kampány, amely Szigorúan ellenőrzött malacok címmel fut, szerdán elkezdődött.  via: kreatív 

Címkék: hungarikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr944367794

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alkotmányellenes lehet a tíznapos sztrádamatrica 2012.04.10. 12:12:02

Ifjabb Lomnici szerint nem felel meg a hátrányos megkülönböztetés tilalmának, hogy haszongépjárművekre vásárolható egynapos autópálya-matrica, míg személyautósok csak tíznaposat vehetnek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 14:53:17

Valószínűleg a tulajdonosi kör pártkapcsolatait kéne megkaparni egy kicsit a válaszhoz...

batorfya 2012.04.06. 14:56:50

@Fedor: megvan az kaparva, csak az a cikk pont nincsen belinkelve itt, ha jól látom.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2012.04.06. 15:17:43

@Fedor: @batorfya:
Az indexes link az elég részletesen kielemzi

Imurai 2012.04.06. 15:53:17

jujjdejó, eddig csak marketing volt a blogon, semmi érdekes, de most már VÉGRE politizálunk is, mert azt máshol úgysem kapunk eleget!

mindezt, feltételezem, szakmai okokból, és SEMMINEMŰ féltékenység nincs benne (nem érdekel, akkor sem, ha jogos)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.04.06. 16:17:21

@reklámbuzi: Nem kattintottam végig a linkeket...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.04.06. 17:48:44

A kérdés csak az, hogy az eredményeket számon kérte-e valaki?

asimlis 2012.04.06. 17:53:37

A Bell egyszerűen profi és punktum. Okos és lelkes emberek dolgoznak ott, penge kreatívokkal, hatalmas lelkesedéssel. Ez a trükk. Szerintem.

mokeus 2012.04.10. 11:57:11

Szerintem elég egyértelmű, persze minden féltékenység nélkül :)

magyarnarancs.hu/belpol/jobboldali_mediabirodalom_2_-_megkapott_szavak-76731

ethan blow 2012.04.10. 16:02:57

Elindult a 2.1 milliárdig is felkúsztatható kampány. Elég erősen kezdtek:

www.voroshus.hu/index.php?id=59&PHPSESSID=c3b17e5d3d1a2a23c1273954ac7a9047

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics