Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A napokban már több helyen is írtak a szállás.hu kampányáról, ami jól jelzi, hogy a filmjük nem csak nálam vágta ki a biztosítékot. Mert hogy ezúttal rendesen kivágta, az biztos. De mi is akasztott ki rajtam kívül még oly sok embert az egyik legnagyobb hazai utazási portált népszerűsítő reklámfilmjében? Nézzük!
Adott egy lapos, de legalább érthető alapgondolat. A családosoknak otthon kevés nyugalom adatik, így ha igazán pihenni szeretnének, akkor érdemes szállodába menniük, ahol igazán kikapcsolhatnak egy kicsit, mert a vidéken élő nagymama és a méregdrága bébiszitter mellett végre van, aki vigyázzon a gyerekre. De hogy ebben a szállás.hu szerint mi az igazi benefit? Hát hogy anyu végre addig és úgy kényeztetheti szájjal élete oly sokat nélkülöző párját, ahogy szeretné, mert nem nyit rájuk se a gyerek, se az anyós, és nem kell a tévét sem nagyobb hangerőre venni, hogy a szomszéd szobában ne halljanak semmit a büdös kölkök! Legalábbis a szállás.hu marketingesei szerint, akik - talán saját insightból kiindulva - ebben látják a szállodai kikapcsolódás legfőbb vonzerejét.
Felfoghatatlan, hogy gondolhatta komolyan bárki, hogy ezzel az igénytelen, talponállóba való "poénnal" meg lehet szólítani a piehésre vágyó, családos célcsoportot, pláne tévében, főműsoridőben, a Barátok Közt és a hétvégi családi mozi közötti reklámblokkban. Annyira bántóan rossz a film hangulata, felfogása, stílusa (beleértve a zenét, a kiegészítőket, a "színészi játékot" és a úgy egyáltalán mindent), hogy egy pillanat alatt ökölbe szorul a néző keze. Egész egyszerűen egy magát komolyan vevő márka nem mehet le ilyen szintre, nem sütögethet kocsmai, csöcsös-pöcsös poénokat főműsoridőben, csak mert az a marketing osztályon valaki szerint vicces. Nem tudom, ki gondolta a döntéshozók közül, hogy ez belefér, ki volt az, aki jó poénnak tartotta a többi, amúgy kellemesen észrevehetetlen verzió mellett -amelyekben szolid összebújás vagy romantikus vacsora van -, ennek az elkészítését is.
Persze abban sem lehetünk biztosak, hogy nincsenek még további extra verziók a dobozban. Könnyen lehet, hogy még egy anál, egy dominás, vagy akár egy animál pornós változat is készült, és a marketingesek csak arra várnak, hogy még nagyobbat durranthassanak mondjuk a kutyabarát szállodai ajánlatokat hirdetve. Persze lehet, hogy csak engem zavar ez az egész. Kommenteljetek és pontozzátok a reklámot, ebből majd kiderül!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.