Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ne szopj a szállással!

A napokban már több helyen is írtak a szállás.hu kampányáról, ami jól jelzi, hogy a filmjük nem csak nálam vágta ki a biztosítékot. Mert hogy ezúttal rendesen kivágta, az biztos. De mi is akasztott ki rajtam kívül még oly sok embert az egyik legnagyobb hazai utazási portált népszerűsítő reklámfilmjében? Nézzük! 

Adott egy lapos, de legalább érthető alapgondolat. A családosoknak otthon kevés nyugalom adatik, így ha igazán pihenni szeretnének, akkor érdemes szállodába menniük, ahol igazán kikapcsolhatnak egy kicsit, mert a vidéken élő nagymama és a méregdrága bébiszitter mellett végre van, aki vigyázzon a gyerekre. De hogy ebben a szállás.hu szerint mi az igazi benefit? Hát hogy anyu végre addig és úgy kényeztetheti szájjal élete oly sokat nélkülöző párját, ahogy szeretné, mert nem nyit rájuk se a gyerek, se az anyós, és nem kell a tévét sem nagyobb hangerőre venni, hogy a szomszéd szobában ne halljanak semmit a büdös kölkök! Legalábbis a szállás.hu marketingesei szerint, akik - talán saját insightból kiindulva - ebben látják a szállodai kikapcsolódás legfőbb vonzerejét. 

Felfoghatatlan, hogy gondolhatta komolyan bárki, hogy ezzel az igénytelen, talponállóba való "poénnal" meg lehet szólítani a piehésre vágyó, családos célcsoportot, pláne tévében, főműsoridőben, a Barátok Közt és a hétvégi családi mozi közötti reklámblokkban. Annyira bántóan rossz a film hangulata, felfogása, stílusa (beleértve a zenét, a kiegészítőket, a "színészi játékot" és a úgy egyáltalán mindent), hogy egy pillanat alatt ökölbe szorul a néző keze. Egész egyszerűen egy magát komolyan vevő márka nem mehet le ilyen szintre, nem sütögethet kocsmai, csöcsös-pöcsös poénokat főműsoridőben, csak mert az a marketing osztályon valaki szerint vicces. Nem tudom, ki gondolta a döntéshozók közül, hogy ez belefér, ki volt az, aki jó poénnak tartotta a többi, amúgy kellemesen észrevehetetlen verzió mellett -amelyekben szolid összebújás vagy romantikus vacsora van -, ennek az elkészítését is.

Persze abban sem lehetünk biztosak, hogy nincsenek még további extra verziók a dobozban. Könnyen lehet, hogy még egy anál, egy dominás, vagy akár egy animál pornós változat is készült, és a marketingesek csak arra várnak, hogy még nagyobbat durranthassanak mondjuk a kutyabarát szállodai ajánlatokat hirdetve. Persze lehet, hogy csak engem zavar ez az egész. Kommenteljetek és pontozzátok a reklámot, ebből majd kiderül!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,7/5)

Címkék: reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr714454806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anemic royalty 2012.04.19. 11:37:59

Na ez valóban a legalja. Én mindig is értékeltem, ha egy márka bevállalós, ha egy spot figyelemfelkeltő, de sajnos ez nem egyenlő a primitívséggel. Valamire célozni, vagy egy az egyben megmutatni, nem ugyanaz.

Ez a spot teljesen szánalmas, pár hímsoviniszta marketinges azt gondolta ez az őszinte és bevállalós reklám.

Arról nem is beszélve, hogy mondjuk a női célcsoport nem tudom mennyire érzi ezt az egészet lealacsonyítónak... Gyereknevelés, mellette melózni, az élet a szopás, de utazz el egy jó kis wellness hétvégére és szopj tovább....

Én a folytatásban egy fagyizó kislányt raknék, miközben apu meg... ;)

sapka 2012.04.19. 12:03:41

hasonlóan ordenáré a rádiókban itt-ott futó egyik welness szálló reklámja.
""Jöjjön a Szent Orbán Erdei Wellness Hotelbe, pihenni, wellnessezni, DÖGLENI"

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.04.19. 12:20:05

hát ez tényleg kész, no majd megreformáljuk őket

Ganthet 2012.04.19. 12:25:35

de prűd itt mindenki. szerintem ez a reklám igen is vicces.

Ganthet 2012.04.19. 12:26:28

@anemic royalty: a feminista emancipuncikon kívül? :D

karikaturisa4 2012.04.19. 12:27:05

Tuti olcsó volt és most mindenki ezen csámcsog. Bár nem tetszik maga a reklámfilm atmoszférája, de nekem megmaradt, hogy szállás.hu és tuti h fogom használni is, attól nem vette el a kedvemet a film gyengesége. Nem tudom, hogy naivitás-e, de lehet h bedobtak x semmilyet és egy ilyen kicsit borzolót, amin lehet csámcsogni.

R/T 2012.04.19. 12:29:06

A poszt tolót is leszophatná már valaki, hogy ne pampogjon feleslegesen. Jó ötlet, nem életem poénja, de nem is rossz. Nekem szimpatikus.

A nők meg igenis szeretnek szopni. Kérdés?

szellemkor 2012.04.19. 12:52:29

Lehet hogy sokakat meglep de a legtöbb nő imádja a brét és kifejezetten szeret szopni. A maradék kevés aki a cerkát csak zsebkendővel fogja meg kit érdekel?

cserfes csermely 2012.04.19. 12:55:01

És nyilván ez a nők álma, hogy 24 órán keresztül szopjanak, munka közben és szabadidőben is.

Terézágyú 2012.04.19. 12:56:52

@szellemkor:
"a legtöbb nő imádja a brét és kifejezetten szeret szopni. "

Persze, hiszen te pasi vagy, és még te is szeretsz szopni, úgyhogy ezen nincs mit csodálkozni...

Ganthet 2012.04.19. 13:04:40

Mielőtt átmenne szexista flame-be, tisztázzuk, hogy a reklám pont arról szól, amiért egy gyerekekkel rendelkező párocska elvonul pár napra kettesben: hogy nyugalomban dugjanak, szopjanak, nyaljanak, st, magyarul jól érezzék magukat és egymást. Álszentség ezen felháborodni és még álszentebb dolog rögtön női-férfi szerepeken csámcsogni.

anemic royalty 2012.04.19. 13:13:35

@Ganthet:
Egyrészt az, hogy szerinted csak a feminista emancipuncik háborodnak fel ezen, némiképp ellentmond annak, hogy jónéhány szakmai blogon is lehúzzák, másrészt téged minősít.

Az is, hogy szerinted azt, hogy egy pár szeretne együtt lenni azt csak így lehet/érdemes megmutatni főműsoridőben a tv-ben.

De mindenkinek szíve joga eldönteni, mennyire jön be neki a primitívség :)

ubik 2012.04.19. 13:14:15

a lényeg: csak bőnyállal! :)

Messzi Vetek 2012.04.19. 13:17:48

@sapka: ezen azért beröhögtem most, ahogy olvastalak. köszi, feldobtad a koradélutánom! :D

Ganthet 2012.04.19. 13:18:55

@anemic royalty: Miért, szakmai blogokon nem lehetnek baszatlan feministák? :P Szerintem rajtad és a már említett fapuncikon kívül normális nő egyáltalán nem érzi lealacsonyítónak párja orális kényeztetését. Bár biztos ez is engem minősít, végtére is egy primitív hímsoviniszta vagyok, hogy röhögök az álszent prüdérián... ;)

W84IQ 2012.04.19. 13:21:56

Ez a reklám simán tahó és izléstelen. Ez nem a napi "kikivelbaszott" "valóság"show. Totális érzéketlenség és butaság jellemzi a megvalósítást.

mmmmmmmmm 2012.04.19. 13:22:21

Nem vagyok prűd!Ez a képsor igénytelen,ötlettelen és fosul van kivitelezve.bejött viszont, mert beszélünk róla.Viszont nem akarnék velük utazni!!!!!!!

[c] 2012.04.19. 13:22:38

@R/T: "A nők meg igenis szeretnek szopni."

Még ha így is van (vannak kételyeim, mondjuk inkább úgy, vannak nők, akik szeretnek szopni), a reklám attól még primitív.

[c] 2012.04.19. 13:25:26

@szellemkor: Tehát szerinted csak annak nem tetszik a reklám, aki zsebkendővel fogja meg a bránert?
Baromság.

dex.ion 2012.04.19. 13:26:53

műbalhé, álszentség, prüdéria, a posztoló szegényes nemi élete, hirtelen ezek jutottak eszembe.

[c] 2012.04.19. 13:28:11

@Ganthet: A feminista nem egyenlő a baszatlannal, sem pedig a "faszt is csak zsebkendővel" típussal. Ami azt illeti, utóbbiból több akad a magukat "Igazi Nőnek" ("hagyományos értékrend", értsd szülök soook gyereket, te meg tarts el) vallók közt.

W84IQ 2012.04.19. 13:29:27

@dex.ion, akkor recskázz egyet a buszra várva is, attól is gazdagodik a nemi életed...

dex.ion 2012.04.19. 13:32:03

@W84IQ: nem kissé beszédes, h te is magadra vetted:) egyébként azzal az erővel, amivel most megpróbáltál beoltani, nyugodtan elmehetnél csajozni is, nagyon jó szöveged van!

ja nem, mégsem...

phaszfej 2012.04.19. 13:32:17

Ha elveszed a nőt feleségül, kocsival viszed a picsáját mindenhová és még gyereket is csinálsz neki, akkor leszop. Ősidők óta így megy ez. Jó reklám. A fanyalgók biztos magukra ismertek.

Ganthet 2012.04.19. 13:32:36

@tea fan: Ezzel nem vitatkozom, de nem olvastad el figyelmesen, amit írtam, ha egyenlőséget raktál a kettő közé. ;)

hoppá rézimi 2012.04.19. 13:35:14

A színes cukorka baszós-élvezős-spriccelős reklámja (érted, a szádba veszed azt a cukrot, amit a reklámban ondóként jelenítettek meg!!! ) bezzek oltári vicces volt szerintetek.
Gondolom, konkurencia készítette ezt a reklámot, és le kellett húni.

anemic royalty 2012.04.19. 13:36:14

@mmmmmmmmm:
ha nem utaznál velük, akkor nem jött be ;)

@Ganthet: segítek egy picit neked, hogy legalább egy minimálisan megértsd a posztot: a reklámnak nem az lett volna a célja, hogy bebizonyítsa, a nők szeretnek szopni.

Az, hogy te egy himsoviniszta disznó vagy, a magánügyed. Én férfiként is szánalmasnak tartom ezt a szpotot. Senki nem mondta, hogy a nők ne szeretnének szopni, de nem győzöm hangsúlyozni, a film a "velünk van lehetőséged nyugodtan kettesben lenni" üzenetre épül, és az, hogy ezt FŐMŰROSRIDŐBEN a szopással lehet csak bemutatni, nemtől, emancipációtól függetlenül szánalmas.

A poszt a reklámrészével foglalkozik, ebből szempontból pedig primitív, egyáltalán nem kreatív.

És bár mi itt beszélünk róla, a célját nem érte el. Mert a célja lenne, hogy a falat le akarjam kaparni izgalmamban, hogy a szallas.hu-val utazhassunk, de mi most arról beszélünk, hogy vajon ki fogja meg zsebkendővel a f@szt.

W84IQ 2012.04.19. 13:38:04

@dex.ion tudok magyarul, tehát amikor a "posztolóról" beszéltél, azt nem vettem magamra. Más kérdés, hogy kinek van izlése, és érzéke a kommunkációhoz, és kinek nincs. A reklámfilm megvalósítójának, és aki ezt így elfogadta, nincs. Ismét más kérdés, hogy ki érti, hogy mi a baj a reklámmal, és ki nem. Az is bizonyos, hogy az utóbbi csoportnak érdemes még fejleszteni magán.

Macseb 2012.04.19. 13:40:56

"Bizonyára találkoztatok cégcsoportunk egyik tagjának, a Szallas.hu-nak napokban futtatott televíziós reklámkampányával. Az intranetünk fórumán is többen véleményt nyilvánítottatok, ezért a Szallas.hu marketingvezetője, Rácz István, fontosnak érezte megvilágítani a kampány hátterét, ennek adunk most teret."

"Egy hihetetlenül telített piacon, hatalmas reklámzajban olyan hirdetést akartunk bemutatni, mely megragadja az emberek fantáziáját, kialakul bennük egy viszony, mely akár értékeket is tartalmaz. Lehetetlen olyan reklámot csinálni, melyről az emberek gondolkozni, ítélkezni és legfőképp beszélni fognak úgy, hogy közben se az állatbarátokat, se a feministákat, se a bélyeggyűjtőket, se a környezetvédőket ne háborítsuk fel egy picit. A költséghatékonyság egyik legfontosabb eleme az, hogy a hirdetés több másodpercet foglaljon le a célcsoport gondolatvilágában, mint amennyi ideig közvetlenül a hirdetést látja. Megfizethetetlen lenne "megvásárolni" emberek gondolatait hosszú percekre. Marketingesként közvetlenül csupán néhány másodpercre tudjuk "kibérelni" a néző agyát, utána már a reklám hatékonyságától függ, hogy elér-e kapcsolódó pillanatokat, gondolatokat, viszonyokat is, vagy csupán addig köti le a nézőt, amíg épp nézi a hirdetést magát. A mi esetünkben a szakmai visszajelzések egyértelműen azt mutatják, hogy az emberek, fiatalok, családosok beszélnek a reklámról, foglalkoztatja őket. Természetesen másképp köt le egy apukát, mint egy szingli nőt.

A reklámfilm bemutatása nem öncélú volt. A kampánynak csak első eleme a bemutatott film, amellyel mintegy horgot képeztünk, amivel "elkaphattuk" az emberek figyelmét, és kicsit vezethetjük azt. A kampánynak a film bemutatásával nincsen vége. Szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy nem veszett el a józan ítélőképességünk, a végén helyreáll a rend, és mindenki megbocsát majd. És a célt se feledjük: Egy reklámfilmet könnyű elkészíteni. Botrányt könnyű előidézni. De a siker a szolgáltatásunk minőségén dől majd el, a fokmérője pedig az árbevétel lesz."

phaszfej 2012.04.19. 13:41:36

Ezzel a reklámmal semmi baj. A nézőkkel annál inkább. Szomorú, ha valakinek rögtön az jut az eszébe, hogy a csaj szopik, a szopás az bűn, a szopás az lealacsonyító stb. Aki ilyenekre gondol és emiatt leprimitívezi a spotot és készítőit, az egyszerűen csak saját kiforratlan, megrekedt szexualitásáról tesz tanúbizonyságot. Zseniális a spot.

Ganthet 2012.04.19. 13:43:06

@anemic royalty: Kedves vagy, köszönöm. Amúgy én nőnek néztelek. :)
Érdekes, hogy ezt nekem írod, mivel te kritizáltad a szopás téma alpáriságát benne, amire én reagáltam. :D Az én véleményem ennek a lényegéről már leírtam. ha a marketing célját nem is érte el, arra jó volt, hogy a te prűd lelkivilágodba beletaposson. Főműsoridőben, te atyaég, hogy mik vannak, hisz főműsoridőben általában mindig értelmiségi műsorok mennek, nemde?

Kuruttya 2012.04.19. 13:48:34

A megvalósítás tényleg gáz, de mi a baj a szopással? Az egy tök jó dolog. Egy szállodában főleg. Nem értem. :D Prűd banda.

demagofób 2012.04.19. 13:50:50

na megyek is a szallas.hu-ra :D

Girhes Joe 2012.04.19. 13:55:13

Érdekes, hogy pont ugyanazok az ún. szakmabeliek, akik most fel vannak háborodva, azok akadnának ki a legjobban, ha egy "szabad szexualitástól" csöpögő klipet vagy filmet a hagyományos erkölcs nevében akarna levetetni a képernyőről mondjuk egy keresztény csoport. Na ez az igazi modern feminista prüdéria.

anemic royalty 2012.04.19. 13:55:19

@Ganthet:

Ahogy mondod, a marketing célját nem érte el. köszönöm.

Nem, nem vagyok prűd. És az a rengeteg ember sem, akinek nem tetszik. És akik itt 1,4-re értékelik jelenleg.

És azt írta a Szallas.hu marketingvezetője, Rácz István:
"Lehetetlen olyan reklámot csinálni, melyről az emberek gondolkozni, ítélkezni és legfőképp beszélni fognak úgy, hogy közben se az állatbarátokat, se a feministákat, se a bélyeggyűjtőket, se a környezetvédőket ne háborítsuk fel egy picit."

Ha ez így lenne, nagyon nagy baj lenne a reklámszakmában.

Girhes Joe 2012.04.19. 13:59:46

@anemic royalty:

"Ha ez így lenne, nagyon nagy baj lenne a reklámszakmában."

Nem. Az eszement polkorrektség-mániával van a baj, amikor már viccelődni se szabad picit is kényesebb témákkal... :(

anemic royalty 2012.04.19. 14:02:35

@Macseb:
"Lehetetlen olyan reklámot csinálni, melyről az emberek gondolkozni, ítélkezni és legfőképp beszélni fognak úgy, hogy közben se az állatbarátokat, se a feministákat, se a bélyeggyűjtőket, se a környezetvédőket ne háborítsuk fel egy picit."

Ha az így lenne, nagyon nagy bajban lenne a reklámszakma. Amúgy egy reklám célja nem az, hogy beszéljenek róla, hanem hogy aktivizáljon.

Ganthet: Nem vagyok prűd, ahogy az a tömeg sem, akinek nem tetszik, vagy éppen azok sem, akik most 1.4-es osztályzatra értékelik.

De ettől én még elfogadom, hogy van, akinek bejön, csak fenntartom, hogy reklámszempontból (és azt gondolom a poszt efféle indíttatásból íródott) kifejezetten rossz.

Ennyi.
Megyek enni.

Szép napot mindenkinek!

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2012.04.19. 14:03:02

nincs baj a szopással, csak a farok megfelelő oldalán kell lenni. valahogy így tartja a mondás. és szerintem sincs vele baj, és van nő is aki szereti. de egyrészt nem kell ezt főműsoridőben tolni, én is láttam már párszor, mert ne adj isten gyerekek is vannak a világon. és épp elég elkurvuló tini van enélkül is.
az is igaz, hogy beszélünk róla, de elég negatív élményt fog rengeteg ember társítani a termékhez. és később, már nem igen foglalkozunk a konkrétummal, csak a benyomással, ami nem feltétlenül lesz jó.
rengeteg ötletes reklámot látni, ami senkinél nem veri ki a biztosítékot. próbálkozni kell. nem így.

Szelid sunmalac 2012.04.19. 14:09:04

Bassza mar meg! Aki furdos helyre akar menni, annak van furdos reklam. akinek masszirozos kell, annak is van. Aki szexelni akar, annak miert ne legyen? Minden kibaszott reklamnak oregekkel teli pocsolyakrol kell szolnia, ha szallasokrol van szo?

Lord Blackwood 2012.04.19. 14:15:11

Szopás a kocsiban, miközben ott a gyerek a hátsó ülésen? Gratulálok, csodálatosan igényes alapötlet.

Ganthet 2012.04.19. 14:17:37

@Lord Blackwood: Nem a lőcsért nyúlt a nő, hanem a kölök játékáért. Csak a férfi gondolt ugyanarra, mint te. :)

*azta* 2012.04.19. 14:22:40

ez is hasonló.
mindigtv-s bukkake enyhe homovonulattal....

www.youtube.com/watch?v=4KpNuItirHs

labi 2012.04.19. 14:24:17

Lehet szemérmeskedni, de a gyerekes párok valóban pár jó kupakolásért mennek szállodába, amikor a gyerek nem kiabál át a másik szobából féltávnál, hogy "anyaaaaa, szomjas vagyok" stb... Komoly méretű a célcsoport, bárki bármit mond. :)

roqfort 2012.04.19. 14:25:36

A célja nyilván a figyelemfelketés (és ez szerintem bejött:-). Eszembe jut a Klapka Vámház krt. 9. reklámja. Az legalább ilyen háromszög egyszerű, de mégsem primitív, izléstelen. A reklám kiagyalója és jóváhagyója szerintem tévedett, ez így nem az igazi. Nincs benne fantázia. Nem vagyok prűd, de nekem inkább negatív mint pozitív.

Verghaust 2012.04.19. 14:29:18

@tea fan: Ezen el lehet gondolkodni egy kicsit. Metszete mindenkeppen van a ket halmaznak ugye, kerdes, hogy reszhalmaza -e egyik a masiknak. Minden feminista baszatlan? Minden baszatlan feminista? Nem minden baszatlan feminista, de minden feminista baszatlan? Szerintem ez lehet a helyzet. Talan a feminista az a fajta baszatlan, aki ezt a kornyezeten vezeti le.

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2012.04.19. 14:29:18

a reklám reklámszakmailag (jelentsen ez bármit) kifejezetten jó, mert beszélnek róla. az más kérdés, hogy ízléses-e.

Ganthet 2012.04.19. 14:29:48

A Durex 'hisztizős gyerek a boltban' reklámja váltott ki ilyesmi felháborodást anno pár éve. Szerintem az zseniális. :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2012.04.19. 15:00:01

Néha az volt az érzésem, hogy én vagyok anemic royalty, annyira azt írta több esetben is, amit én válaszoltam volna. Nyilván nem a szopással van bajom, sőt még csak nem is az a baj, hogy ez egy reklámba bekerül. Ha megvan a helye, és megvan hozzá a megfelelő csatorna, akkor ez működhet is. Egy vírusfilmben például simán belefér ilyesmi, de azt nem is nyomják az ember arcába egy Activia reklám és egy Kinder Pingui között a Jóbi Rosszbi szünetében. Egész egyszerűen nem oda való ez a primkó ötlet, ami nekem nem vicces volt, inkább csak amolyan Gálvölgyi shows bénaság.

És igen, felkelti a figyelmet, ebben igazatok van. De ez baromira nem cél önmgában, ezt egy marketingszakembernek tudnia kell. Mert az emberek nem a szállás.hu-ról, annak szolgáltatásairól beszélnek, amit a reklámnak el kellett volna érnie, hanem magáról a reklámról, sőt annak egy részletéről, a szopásról. Ettől nem fogok legközelebb a szállás.hu-ra menni. Vatera veráról annak idején kúrás nélkül is beszéltek az emberek, és olyan mértékben dobta meg a szájt látogatottságát, ismertségét, hogy öröm volt nézni. Ha letolom a gatyámat holnap itt a blogon, az addictról is beszélnek majd. Detényleg akarom én ezt?

Tapmancs 2012.04.19. 15:00:05

Ti hol láttok szopást a filmen? Én csak azt látom hogy a nő végre békésen férje ölébe tudja hajtani a fejét. :)

rejtjel 2012.04.19. 15:00:18

Bocsánat, szerintem túl kéne lépni a nő szerepén. Ha apu hajolna be anyu lába közé, már nem lenne rossz a reklám? Vagy akkor még nagyobb lenne a felháborodás?

Amúgy nekem is fura, főműsoridőben ilyen, de a magyar tévécsatornákon már semmi sem lep meg.

Amúgy Ganthettel értek egyet minden tekintetben, a Durex reklám zseniális volt csakugyan; a szülők pedig tényleg alig várják, hogy szexeljenek egy jót gyerek-veszély nélkül. Én is. :D

hower 2012.04.19. 15:04:55

@sapka: Igen, az a kitűnő Klubrádió egyik kedves reklámja volt sokáig.

davidmoyes 2012.04.19. 15:08:42

Hihetetlen. Itt emberek két dologról beszélnek egymás mellett folyamatosan. Nem vagyok prűd, és szeretem ha leszopnak de ettől még ez a reklám szar. Egy gagyi ötlet, tuskó megvalósítása..

labi 2012.04.19. 15:10:12

@reklámbuzi: "Jóbi Rosszbi"

Lehet hogy azért már a véleményünk, mert az án esetemben képtelenség hogy a "jóbirosszbi"-ból (brrr bazzeg!) vagy a szünetéből bármit is lássak... :)
Majd talcsizzunk és a mekiben kajcsizzunk egy kis hamcsit, aztán megnézzük a szülcsifelcsit és megdumcsizzuk, jó?

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.04.19. 15:41:52

A reklám elérte a célját, mert még itt is írtak róla. Semmi baj nincs az ilyennel.

2012.04.19. 15:43:59

tökéletesen egyetértek a poszt írójával

kabell 2012.04.19. 16:00:12

Szerintem sincs komoly baj a reklámmal. A reklám elérte a célját, amin a posztoló még lokött is egy kicsit. Ennél sokkal gázabb reklámok vannak.

Egy kicsit túllihegte a cikket az író. Nálam hármast kapott a reklám.

KAbell

retard 2012.04.19. 16:03:26

A reklám minősíthetetlen.

A célját elérte. Az egész ország erről beszél, a finom változatok nem ütik meg az ingerküszöböt.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.19. 16:30:34

"még egy anál, egy dominás, vagy akár egy animál pornós változat is készült,"

No és mi van a nekrofil verzióval? Egyébként a pedofil megoldás is elgondolkodtatható lehet, mert akkor még a felvigyázó sem kell... Brrr...

egy maréknyi dollár 2012.04.19. 17:00:07

Én csak itt láttam, a cikk elolvasása után.A posztoló leírása alapján valami mellbevágó gusztustalanságra gondoltam, de végül is nem az.Engem speciel hidegen hagy; a tévében valószínűleg fel sem figyeltem volna rá.(mint a legtöbb reklámra)

Tom Ferramenti 2012.04.19. 17:11:22

Anyut partyba vághatnák négyen, amíg apu tapsol a partvonalról! Sokkal ízlésesebb lenne ennél a reklámnál.

MacChicken (törölt) 2012.04.19. 17:33:40

Ez a reklam nem a tartalma miatt gusztustalan, hanem azert, mert a kivitelezes szar. Nem talaltak el semmivel - kepi vilag, zene es szerplok jateka - azt a hangulatot, amit szerettek volna. Igy csak alpari lett.
En milyen reklamot csinaljak, hogy tobben latogassak az amugy ingyenesen szolgaltato honlapomat? Abban milyen poz, szexualis cselekmeny legyen, hogy utana meg blogban is nepszerusitsek? :)

neked ugatok 2012.04.19. 17:57:24

én több, mint 5 éve nem nézek TV-t, sajnos lemaradok az ilyen szarokról is, pedig ez éppen elég kínosan szar ahhoz, hogy megnézzem, és nyugtázzam: jól döntöttem amikor földhözvágtam a TV-t.
a magyar marketing és média"tudomány" kritikán aluli színvonalú, beleértve a rádió- és hírszolgálatokat, újságokat, weboldalakat, reklámokat, hirdetéseket..

Martian (törölt) 2012.04.19. 18:08:46

Az ötlet továbbfejleszthető: lehetne például a falusi turizmust egy kisbárány meghágásával illusztrálni... :)

Betkó 2012.04.19. 18:10:56

Szerintem ez kimondottan érdekesre sikerült, nem tartom szupernek, de cool-nak igen. A tartalma miatt Én is dobtam egy hátast, de sikítva visítottam, hogy végre valami a sok szemét között a magyar TV-ben (momentán RTL-en láttam). Külföldön van ötletes reklám egy csomó, nem is alpáriak, csak éppen nálunk a szlovák nyelven magyar szinkronnal tálalt szemetek vannak, úm. "jó lesz nektek ez is köcsögök..." Igazán üdítő élmény volt, köszi szallas.hu! Aki meg alpárinak, durvának, erkölcsileg elfogadhatatlannak, hímsovinisztának ésatöbbi ésatöbbi tartja, annyit fűznék a marakodáshoz, hogy ez a reklám pont nem erről szól. Ez kizárólag a szállodai édes-kettesről szól, vagány történettel. Olcsó reklám, de cool. Nem csak a kocsmában. A többi rizsa és álszent felháborodás, kb. annyira hiteles, mint KDNP-képviselőnek a keresztényi szerénységről papolni...

király vagyok 2012.04.19. 20:00:27

hogynézőki te majomszáju geci

ezanicknevem 2012.04.19. 21:17:42

Az igénytelenség az igénytelenség. Ez több mint bűn: ez hiba.

A reklám készítőit igazolhatja, hogy ennyien beszélnek erről a valamiről - de nem menti fel őket. Részt vettek valamiben, ami nem elegáns. Létrehoztak valamit, ami suttyó, prosztó, gáz.

A reklám rajongóit nem menti fel és nem igazolja semmi, legfeljebb mentegeti a szegényes környezet, amiben szocializálódtak, vagy a lelki defektusok, amiket gyerekkorukban elszenvedhettek. Talán az atlétában söröző nagybácsi kergette őket az asztal körül, talán a hajhálós - vastag fülbevalós nagynéni otthonkája alá láttak be egyszer. Ezt azóta sem heverték ki. Ilyen környezetben nevelkedtek. Ez lehet az egyetlen magyarázata, hogy azt hiszik, vicces és helyénvaló egy reklámban szopatni.

Akinek ez a reklám vicces, az az ember olyan, mint a reklám: suttyó, prosztó, gáz. Talán nem tehet róla, de ez az igazság. Ízlés nulla. Nem paraszt vagy proli, mert ízlésük nekik is lehet. Csak egyszerűen tahó.

Viszont hálásak lehetünk a reklám készítőinek, mert remek tahótesztet alkottak.
1) Bemutatjuk ezt az izét az alanynak.
2) Tetszik neki?
2a) Ha émelygést érez gyomortájékon, akkor van minimális ízlése.
2b) Ha viccesnek tartja, ízlésfogyatékos.

MarbleC 2012.04.19. 22:00:43

A reklám üzenete akkor megy át a fejekbe, ha olyan nyelven (hangnemben) szólal meg amit a célcsoport megért.

Olvasva a hozzászólásokat, elég nagy eséllyel működött a taktika. Nincs mit kertelni, sok a tahó nálunk, és könnyen el is érték őket.

Az már más kérdés, hogy a szállodáknak jó-e ennyi bunkót vendégül látni?

kanálwarrior 2012.04.19. 22:09:47

"Legalábbis a szállás.hu marketingesei szerint, akik - talán saját insightból kiindulva - ebben látják a szállodai kikapcsolódás legfőbb vonzerejét. "

Minden egészséges ember ebben látja. Gondoltam szólok.

Lúzer Manuel 2012.04.19. 22:30:42

Ha a pár tényleg akar szexelni, megoldják azt otthon is, akkor is, ha van gyerek a családban. Csak kicsit ügyeskedni kell az időpont és a hely kiválasztásával. Tapasztalatból mondom.
A szopásssal nincs is semmi baj, bár azzal nem értek egyet, hogy a nők úgy "en block" szeretnek szopni, mert aki ezt mondja, azt állítja, hogy a szopás a fontos, nem az, hogy kivel. Márpedig a nőknél inkább az van, hogy ha szeretik a párjukat, akkor szívesen élveztetik el, akár a szájukkal is - de nem feltétlenül azért, mert nem bírják ki, hogy le ne szopjanak valakit. :)
Lehetne ezt abból a szempontból nézni, hogy mostanában a valóságsót már nem is érdemes csinálni, ha nincs minden adásban valami élő szex eksön, vagy hogy a női "celebek" fele harmadosztályú pornókon át küzdötte fel magát a bulvárlapokba... tehát végül is mi rossz van abban, ha egy szálláskereső szolgáltatást a szopással akarunk vonzóvá tenni?

kanálwarrior 2012.04.19. 22:38:10

Ja, amúgy az anállal meg a szadomazo-val mi a baj?

dex.ion 2012.04.19. 22:50:26

@ezanicknevem: aztabüdöskurva...téged az ízlésrendőrség küldött?:D megmondom mi a frankó, és h ki a tahó, meg ki nem?:D egész véletlenül nem lehet, h neked van vmiféle apró komplexusod, defektusod, ami miatt ilyen szereptévesztésben vagy?;)
segítek, de, lehet:) könnyedén:)

anemic royalty 2012.04.20. 10:09:50

Nagyon sokan írtátok azt, hogy a reklám elérte a célját.

De mi is az? Hogy a szopásról, a főműsoridőben látható pipettáról beszéljünk? Hogy egyáltalán beszéljünk, vitázzunk róla? Vagy netán az, hogy sokan utazzanak a szállás.hu-val vagy legalábbis megnézzék az ajánlataikat?

Szerintem az utóbbi. Azt meg majd a számok eldöntik.

Itt a reklám szakmai része kerül szerintem terítékre, és ebből a szempontból megbukott.

djsilas 2012.05.14. 23:50:19

Nálam csak annyi látszik a "cikk" alatt, hogy "Konvertálás folyamatban..." :)
Minden esetre így látatlanba azt mondom, hogy valszeg a drága bloggerünk nem találkozott se ásókával, se hüvelygombával vacsi közben és asszem még sokáig sorolhatnánk ilyen-olyan reklámokat. Álszentség (vagy irigység?) a köbön szerintem... Minden esetre Youtubon vagy vhol csak megkeresem a reklámot, mert már a weboldalukat is megnéztem, de ott nem találtam. Köszi a tippet addict :P

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása