A világ leggyorsabb leárazása

Egyszerű, de nagyszerű eladáshelyi promót eszelt ki a mexikói Puma, amit sokáig emlegetni fognak még a marketingesek. Mivel a sportmárka állítása szerint övé a világ leggyorsabb cipője, ezért egy ehhez méltó kampányt ötöltek ki a Circus reklámügynökséggel. A promóció lényege az volt, hogy az üzletbe betérő vevők annál nagyobb kedvezményt kaphattak a cipő árából, minél gyorsabban megkeresték és megvásárolták azt. Három percen belül 20%, négy percen belül 15%, öt percen belül pedig 10% kedvezményt kaptak.

Az érdeklődőknek nem volt más dolguk, mint a bejáratnál és a fizetésnél is tépni egy számot, ami egyértelműen megmutatta mennyi időt töltöttek a boltban. A kampány szépsége nem csak abban rejlik, hogy remekül összhangban volt a fő termékelőnnyel, hanem abban is, hogy egy ősi ösztönt hívott elő az emberekből. Alig 6 óra alatt 118 vásárlás történt, így nem csak a vásárlók, de a Puma is biztosan elégedett volt. Ti hallottatok már idehaza ilyenről?

Címkék: reklám pos

2012.04.25. 10:00 Exo 14 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr474471079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juliusbond 2012.04.25. 10:46:38

Kétszer be szabad menni ?
Első körben feltérképezem, hogy mi hol van, aztán a második körben csak odaszaladok, felveszem és sipirc a kasszához.

Persze valszeg a 20%-os leárazás mellett is tetemes haszon cseng a Pumánál...

Fluffer 2012.04.25. 12:50:23

Na jó, bakker, elmondom, hogy menne ez kis hazánkban, ha ilyen akció lenne:

Bemegyek a boltba, öt másodperc alatt megtalálom a cipőt - majd beállok a negyven méter hosszú sorba. Ugyan négy kassza is lenne a boltban, de ezek közül csak egy működne, abban is gyakornok, vagy munkaerőkölcsönzött diákmunkás ülne, aki minden második tételt elrontaná, akkor odahívná a boltvezetőt, mert csak annak van sztornókártyája. A banki POS terminál minden harmadik vevőnél csak többszöri próbálkozásra húzná le az összeget a kártyáról, de akkor kétszer, ekkor jegyzőkönyvet kell felvenni, hogy valóban csak egy vásárlás történt. Amikor másfél óra múlva sorra kerülsz a kasszánál, AKKOR és OTT tudnád az órát megállítani és az eladólány mosolyogva közölné, hogy ilyen hosszú vásárlásra sajnos nem jár egy százalék kedvezmény se.

A fentieket sajnos nem én találtam ki, hanem az élet taníttatta meg velem.

voodoux 2012.04.25. 13:10:26

@Fluffer: olvasod is a cikket vagy szövegértési gondjaid vannak? kétszer tépsz, a sort a kasszánál lesajnálod!

Mazlee 2012.04.25. 13:36:07

@dr.voodoux:

hát biztos nekem is szövegértési problémám van, de nekem ebből nem az jön le hogy a sorbanállás ideje kiesik.

"Az érdeklődőknek nem volt más dolguk, mint a bejáratnál és a fizetésnél is tépni egy számot, ami egyértelműen megmutatta mennyi időt töltöttek a boltban."

csusz (törölt) 2012.04.25. 13:36:19

@dr.voodoux: olvasod is a cikket vagy szövegértési gondjaid vannak? Az van a cikkben, hogy :" mint a bejáratnál és a fizetésnél is tépni egy számot, ami egyértelműen megmutatta mennyi időt töltöttek a boltban." Fizetésnél, érted ?? El kell jutnod a kasszáig, érted ? Ha sor áll elotted, ki kell várnod míg fizethetsz, érted !?

mkzk3y 2012.04.25. 14:03:22

miért vannak még mindig ilyen nagy lób*ó kommentdobozok?

magyar ember teli szájjal 2012.04.25. 14:18:34

Tudni kéne hogy egyébként egy 6 órás időszakban hány eladás történik, ha a számokról beszélünk. Bár tudom hogy a marketingesek ehhez sutyerákok, mivel én is az vagyok.

Gabi megmondja a tutit... 2012.04.25. 14:27:36

Azért nem jó ez az ötlet, mert a vásárlót céltudatos, gyors vásárlásra ösztönzi, ergó túl kevés időt tölt el a boltban ahhoz, hogy felfigyeljen még valamire, amire amúgy nincs is szüksége, de esetleg megveszi.

guy2 2012.04.25. 14:32:01

@Gabi megmondja a tutit...: Ezért nem is vezették be eddig, és ezért is marad egyszeri marketing-fogásnak.

Mészáros Laci 2012.04.25. 14:35:51

igen, hallottam már ilyenről, bár nem ebben a formában. van pár ügyes marketinges eszköz, amire könnyen rácuppanunk.

Hanzi 2012.04.25. 14:37:41

Karàcsony előtt volt a Women's Secretben,hogy az első öt vàsàrló 70%-os kedvezményt kapott bàrmelyik termékből.
Nyitàskor kiadtàk a sorszàmokat,onnantól lehetett garàzdàlkodni.
30.000 ft volt a limit,de ez az engedményes àrra vonatkozott.

kyanzes (törölt) 2012.04.25. 14:40:56

Szajha-masszőr szakmában hasznos lenne ez a módszer. Ha három perc alatt megvagy, kapsz 10% kedvezményt.

Mészáros Laci 2012.04.25. 14:42:04

ez a nagy hely a nick és a comment között valami büntetés?

sziszka07 2012.04.25. 22:48:54

Fluffer!

Ugyanez jutott eszembe ahogy néztem:) ....sajnos ez van és ennél ez csak még rosszabb lesz....

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Ajánló

Friss anyag

site statistics