Szeretnél bekerülni a reklámszakmába?

portfolio10.jpg

 

Szeretnél egy lépéssel közelebb kerülni a reklámszakmához? Szeretnéd megmutatni, hogy több van benned? Hogy ott van a helyed valamelyik jónevű reklámügynökségen? Vagy csak szeretnél találkozni a legnagyobb hazai ügynökségek kreatívvezetőivel, hogy beszélj velük, bemutatkozz nekik, jó benyomást tegyél rájuk, vagy épp csak hogy meghallgasd a tanácsaikat? Akkor neked is ott a helyed az idén már 2. alkalommal megrendezésre kerülő Portfolio Night rendezvényen, amelyet ismét a KirowskiIsobar és Umbrella hoztak össze, kapcsolódva a nemzetközi rendezvénysorozathoz.

Idén is 20 kreatív igazgató jön el, hogy a 60 legrátermettebb pályakezdő kreatívjelölt protfolióját szemlézze, és kiválassza a legjobbakat, vagy legalábbis neki legjobban tetszőket. Nem babra megy a játék, hiszen tavaly is 14-en kaptak gyakornoki állásajánlatot (vagyis majdnem minden negyedik ember!) és közülük hat még most is húzza az igát valahol. 

A rendezvény menetéről, programokról és az idén résztvevő kretívigazgatókról rengeteg infót találtok a Portfolio Night Facebbok oldalán, a budapesti rendezvény Facebook oldalán pedig munkáikkal és az ideális jelöltről alkotott véleményükkel is megimerkedhettek. Az esemény nemzetközi oldalán a külföldi kreatívigazgatók is bemutatkoznak és a "creative bites" szekció alatt néhány inspiráló gondolattal is megajándékozzák a reklámszakmába vágyókat. Ez egyébként világszinten a rendezvénysorozat 10. jubileumi eseménye, melyre az itthoni szervezők javaslatára ez alkalomból kreatívigazgatói roulettet rendeznek, amely néhány embernek lehetőséget biztosít majd arra, hogy meghatározó külföldi kreatívigazgatókkal is beszélgethessen, akár Chicagoból, Los Angelesből vagy épp Mumbaiból, ahogy a szerencse épp dobja. 

Nem mellesleg az esemény nemzetközi kampánya (vírusfilm és print anyagok) a Kirowski és Umbrella ötlete alapján és gyártásával valósul meg, és olyan arcok szerepelnek majd benne, mint Graham Fink (CCO Ogilvy Shangai), Anselmo Ramos (VP Ogilvy Sao Paolo) David Angelo (a DAvid&Goliath egyik alapítója). A kampány alapötlete, hogy nehéz a megfelelő pillanatban megtalálni egy kreatívigazgatót, és ahelyett hogy a szerencsére bíznád, jókor kopogsz-e be hozzájuk, inkább a Porfolio Nighton próbálkozz. Ízelítőnek itt egy film, a többit nézzétek meg a PN10 honlapján.

Egyszóval nyavajgást befejezni, portfóliót beélesíteni, és hajrá!

 

2012.05.07. 09:25 reklámbuzi Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr484488339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

A reklám helye

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics