Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sokan megjósolták már a banner halálát, mondván a display hirdetési formák egyre kevésbé tudják megragadni az internetezők figyelmét. Én csak részben értek ezzel egyet, ezért is szeretem az olyan bannermegoldásokat, amelyek egyszerű, mégis szórakoztató módon vonják be a látogatókat. Ennek egy szuper példája, ez a bannerkampány, amely az őrült reklámjairól ismert Stride rágógumimárka nevéhez fűződik. A Stride hosszan tartó ízével igyekszik magát pozícionálni a piacon, és az ötlet is a kitartásra épül.
Egy olyan bannerkampányt indítottak, amelyben arra voltak kíváncsiak, ki a legkitartóbb a netezők közül, ha klikkelésre kerül a sor. Hogy izgalmasabb legyen a dolog, 500 dollárt ajánlottak fel a nyertesnek, az unalmas klikkelést pedig vicces gegekkel, a célterület mozgatásával, figyelemelterelő manőverekkel dobták fel. A végeredmény egy kifejezetten vicces aktivitás lett, ami tökéletesen mondja el a főüzenetet. Nem tudja valaki, hol lehet nálunk Stride-ot venni? Egyelőre még nem találtam, de kitartóan keresem.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.