Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vicces klikkelőverseny

Sokan megjósolták már a banner halálát, mondván a display hirdetési formák egyre kevésbé tudják megragadni az internetezők figyelmét. Én csak részben értek ezzel egyet, ezért is szeretem az olyan bannermegoldásokat, amelyek egyszerű, mégis szórakoztató módon vonják be a látogatókat. Ennek egy szuper példája, ez a bannerkampány, amely az őrült reklámjairól ismert Stride rágógumimárka nevéhez fűződik. A Stride hosszan tartó ízével igyekszik magát pozícionálni a piacon, és az ötlet is a kitartásra épül.

Egy olyan bannerkampányt indítottak, amelyben arra voltak kíváncsiak, ki a legkitartóbb a netezők közül, ha klikkelésre kerül a sor. Hogy izgalmasabb legyen a dolog, 500 dollárt ajánlottak fel a nyertesnek, az unalmas klikkelést pedig vicces gegekkel, a célterület mozgatásával, figyelemelterelő manőverekkel dobták fel. A végeredmény egy kifejezetten vicces aktivitás lett, ami tökéletesen mondja el a főüzenetet. Nem tudja valaki, hol lehet nálunk Stride-ot venni? Egyelőre még nem találtam, de kitartóan keresem.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr734500457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waccamár 2012.05.11. 09:34:38

Az ötlet jó, viszont a rágóban semmi extra nincs, nem tart sokkal tovább az íze mint a többinek, nekem nagy csalódás volt... Ja, nem itthon vettem.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása