Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Lehet egy autómárka szimpla árpromóciós kampánya cuki? Sőt, hogy azt ne mondjam édes? Én nem hittem volna, de a stockholmi DDB csúnyán rámcáfolt. Pedig a fő üzenet, amit át akartak adni, csak annyi volt, hogy a Volkswagen téliesített modelljeire a kampány ideje alatt komoly árengedményt adnak. Ezt azonban nem egy jó svéd szóviccel oldották meg, ahogy itthon történt volna, hanem egy végtelenül egyszerű, mégis hatásos ötlettel. Az akció végének időpontját ugyanis nem fixálták, csak annyit mondtak, hogy az árengedmény addig érvényes, amíg tél van. Azt pedig, hogy a tél mikor ér véget, mi sem jelzi jobban, minthogy a téli álmot alvó medvék felébrednek, vagyis az akció akkor ér véget, amikor a kampány szőrös főszereplője, egy valódi megve felébred majd téli álmából.
Hogy ez mindenki számára egyértelmű, világos, és átlátható legyen, kiválasztottak egy jóképű mackót, alaposan bekamerázták a barlangját, és az ott készített felvételeket a kampány honlapján élőben streamelték. A svédek imádták az ötletet, és egy pillanat alatt elárasztották a honlapot, ahol árgus szemekkel követték a helyes medve minden mozdulatát, közben pedig szerteszét vitték az akció hírét. A medve szemmel láthatóan sztárnak született, és reality show játékosokat megszégyenítő magabiztossággal élte, illetve aludta mindennapjait a kamerák kereszttüzében. Mire felébredt, szerintem fél Svédország akciós Golfokban, Jettákban és Polókban ülve jelenkezett be nyári gumicserére.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.