Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rendkívül provokatív reklámkampánnyal sokkolja az angol népet a Harvey Nichols luxusruházati áruház, melynek flyerein és DM eszközein bevizelt modelleket láthatunk. A felettébb gusztustalan ötlet egy egyszerű angol kifejezésből ered, amely szabad fordításban így hangzik: “Próbáld meg visszatartani az izgalmadat”. A headline ugyebár egy olyan leárazásra utal, ahol be fogsz pisálni a gyönyörű portékáktól, csak bírd kivárni míg eljutsz az áruházba.
Azt gondolom, hogy a kampány mindenképpen egy üde (szín)folt a hasonló reklámok piacán. Leginkább az ugrik be róla, mikor kiskoromban bajuszt és szemüveget rajzoltam az unott fejű, bambán pózoló modelleknek – bár a pisire valamiért sosem gondoltam. Mindemellett a printek kétség kívül zavaróak és bántóak lehetnek bizonyos embereknek, és emiatt nem szabadott volna kiadni őket. A reklamáló angolok máris támadást indítottak az erkölcstelenséggel szemben, melyre a Harvey Nichols szóvivője csupán annyit mondott: ők csak humorosan akarták képileg megragadni a kiárusítás okozta izgalmat. A kampány tervezése közben és előtt is pozitív visszajelzéseket kaptak a közösségi médiából.
A probléma valószínűleg ott van, hogy nem csak fiatal és szabad szellemű rajongók, hanem idősebb emberkék is megkapták a postaládájukba a reklámanyagot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.