Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezúttal nem a teljes államkötvény kampányról lesz szó, azt majd egy nagyobb lélegzetvételű posztban elemezzük ki. Csupán azt szeretném bemutatni, hogy miért nem érdemes üres reklámkliséket használni a kampányokban. A "sok arc egy képen mozaik formában" klasszikus, lerágott és elcsépelt módja annak, hogy a sokaságot egy képen megmutassuk. Nemcsak amiatt nem érdemes ehhez az ötlethez nyúlni, mert semmitmondó és alkalmatlan arra, hogy felkeltse a célcsoport figyelmét, hanem azért is, mert könnyen olyan pofonba szaladhatunk bele, amilyenbe ezúttal a Pharmavitnek és a Magyar Államkincstárnak sikerült. A médiacég tervezője ráadásul mintha szándékosan tette volna egymás mellé a két posztert, hogy mindenkinek nyilvánvaló legyen az egyezés. Mindenesetre én egyik megrendelő helyében se nagyon tudnék lazítani. Na ez tényleg a mi történetünk!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.