Hostess promó vonattal

A brit édességgyártó Cadbury mindig is szerette a szürreális, már-már meseszerű reklámkampányokat. Gondoljunk csak a doboló gorillára, a táncoló ruhákra és szemöldökökre, vagy az életre kelt reptéri csomagszállítókra. Az idei Joyville kampányukkal pedig eljutottak arra a szintre, hogy már le sem tagadhatnák: ők akarnak lenni Charlie, és létre akarják hozni a csokigyárat, benne a sok, furcsa külsejű alkalmazottal.

A szép az egészben, hogy nem csupán a tévéképernyőn és az interneten, hanem a valóságban is próbálják hozni ezt a kialakított image-t. Legutóbbi kampányuk során odáig merészkedtek, hogy egy egész vonatot használtak fel egy hostess promócióra. A sydneyi promó során több vasútállomáson is megjelent egy lila gőzös, melyből csokit osztogató szerzetek léptek elő. Bár én még vártam volna valami extra ötletet, így is rendkívül ötletes (és drága) kampányról van szó, ami tényleg kiragadta az embereket a hétköznapi világból. Szerintem nagyon jó irány ez a Cadbury-től, kíváncsian várom az újabb agyszüleményeket.

Címkék: reklám ambient hostess

2012.07.06. 14:00 Exo Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr744632749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics