Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az amerikai Honest tea márka jó ideje építi a kommunikációját egy izgalmas és tanulságos aktivitásra, amellyel a fogyasztók becsületességét vizsgálják. Ennek lényege, hogy kiszolgáló személyzet nélküli standokat állítanak fel, és arra kérik a járókelőket, hogy ha megszomjaznak, akkor egy dollárt dobjanak az ott kitett becsületkasszába (mellesleg ez inspirálhatta a Sopron bankot, aki nyár elején rukkoltak elő hasonlóval itthon, csak ők ásványvíz automatával kísérleteztek). Ezúttal azonban kiterjesztették a kampányt, és 30 amerikai városban is megszervezték az akciót, ráadásul figyelték az eseményeket, és a végén feldolgozták és kielemezték az adatokat.
Ebből a végén egy látványos és tanulságos honlapot készítettek, ahol kirajzolták Amerika becsületességi térképét. Ezen össze lehet hasonlítani az egyes városok becsületességét, meg lehet nézni, hogy a több ezer tesztalany közül mely csoportok voltak azok, akik a legnagyobb százalékban tették be a kasszába a tea árát. Kiderül, hogy a biciklisek becsületesebbek-e az autósoknál vagy hogy a szőkék a barnáknál vagy éppen a gyerekesek az egyedülálló férfiaknál. Ha kíváncsiak vagytok, érdemes átbogarászni az oldalt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.