Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Zoknibábra cserélték Szulákot

Ha egy reklám átlépi a beszédtémává válás küszöbét, elmondhatja magáról, hogy a minimális célt teljesítette. Ha a beszélgetés arról folyik, hogy kinek tetszik és kinek nem a kampány, még eggyel beljebb van. A Danone új Avtivia reklámja most ebben a szakaszban van. Én magam inkább azoknak a táborát gyarapítom, akiknek ökölbe szorul a gyomruk és az öklük a terhes kanáris lány láttán, de tagadhatatlan, hogy a környezetemben sokan kedvelik, sőt egyenesen szeretik a pocakos filmet. 

Az abszurd motívumok alkalmazása egy reklámban nekem mindig a gyengém volt, nem véletlen, hogy a Skittles filmjeit sokszor talán a kelleténél is jobban szeretem. Ez alapján akár szeretheném is az új Activia filmet, hiszen annál, hogy egy felnőtt nő az irodában beszélgetni kezd egy a kezére húzott, kifordított zoknival, kevés abszurdabb dolgot tudok elképzelni (oké, azt leszámítva, hogy valaki jóindulatot feltételez az azeri elnökről).  Csakhogy ha az abszurditás ösvényére lépünk, nem állhatunk meg félúton. Akkor az egyetlen esélyünk, hogy kijátszuk a szituációban rejlő lehetőségeket, és végig megőrizzük a kellemes őrültséget. A készítők azonban sejthették, hogy a szulákandis célcsoport nem feltétlenül vevő az abszurd humorra, ezért az ígéretes alapötletet és a terhes kanáris kezdés után gyorsan igyekeztek cukormázzal bevonni az egészet.

Megpróbálták a lehetetlent, hogy egy szerethető, kedves figurát teremtsenek a Muppet Show sütiszörnyét (vagy inkább kukaszörnyét?) megidéző zokniszörnyből, ettől viszont épp az íze ment el az egésznek. Olyan érzésem van, mintha a Danonino célcsoportjának szánták volna a figurát, aki úgy gügyög, negédeskedik, mint egy Baba tévés mesekarakter, akinek a bölcsisek tapsolva örülnek, ha feltűnik a képernyőn. A szívecskés zoknibáb neve (kisbabákon és sörhasúat eresztett férfiakon kívül ki hívja pocaknak a hasát?), hangja, mozdulatai mind azért kiáltanak, hogy szeressük ezt a nyavalyás jószágot, nekem sajnos mégsem sikerül, sőt minden alkalommal apa összeugrott gyomra leszek, amikor meghallom vagy meglátom. Persze lehet, hogy bennem van a hiba, vagy csak nem eszem elég Activiát, merthogy másoknak meg tetszik a kis muppet. Sőt, kifejezetten hálásak a váltásért, és bátor gesztusként értékelik a Danone húzását, hogy Szulák művésznő pocakja helyett egy bábfigurát állítottak a kommunikáció középpontjába. Ti hogy vagytok vele? Fogjátok Pocakot a nevetéstől, vagy épp ellenkezőleg, összeugrik szegény a hasatokban? 

Update: Ezt az alternatív verziót mindenki látta ugye?

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,2/5)

Címkék: kaja reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr624762491

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vigyázat, mély víz! I. rész. 2012.09.10. 12:46:59

Többszörösen kifejező és hasonlatszagú a cím. Mivel víz nélkül nincs élet mégsem, hozzátok el az Ő vízét nékem! Mármint a vízszolgáltató által biztosított vezetékről a házba. Mikor belevágtunk eldöntöttük, vizsgálódás nélkül cseréljük a közművek vezeté...

Trackback: Reklámszemle: Zoknibábra cserélték Szulákot 2012.09.10. 12:21:00

Ha egy reklám átlépi a beszédtémává válás küszöbét, elmondhatja magáról, hogy a minimális célt teljesítette.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fidesz = házmesterek pártja 2012.09.10. 11:18:11

Vajon mikor lesz verseny az év legirritálóbb, legidegesítőbb, legostobább reklámja címekért?
Szulák andika, meg ez az új is éremesélyes lenne a UPC-s reklámokkal együtt. :D
(bár az aranyérmes még mindig a "színek akár xx%-kal is javíthatják memóriádat" filctoll reklám nálam)

csoxa1 2012.09.10. 11:41:18

bántanám a kis szemetet

huncutpuncus 2012.09.10. 11:45:58

Nektek egy hét kellett, hogy megőrüljetek tőle? Máshol már első nap kiverte a biztosítékot :-D

szuperblog.szuperblog.hu/ennel-betegebb-reklam-jelenleg-nincs-kalap-pocak-ur/

(amúgy fura, hogy nektek nem Kalap úr ugrott be rögtön :)

Kimura 2012.09.10. 11:49:09

szerintem pocak amúgy sokkal jobban hozza a szerepet mint szulákdagadtandi, színésznek mindenképpen jobb

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.09.10. 11:51:34

Valaki szerint ez vicces?

Az összes danon activiás reklám elviselhetetlenül kínos, de ez a fejhangon visító kitaposott, zöld férfizokni túltesz mindenen.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.09.10. 11:54:30

"..de tagadhatatlan, hogy a környezetemben sokan kedvelik, sőt egyenesen szeretik a pocakos filmet..."

Hát, nem tudom, milyen környezetbe keveredtél, én spec. még egy emberrel se találkoztam, akinek nem az jutott az eszébe rögtön, hogy páros lábbal kéne ugrálni Pocakon. Sokáig.
És persze azén, akinek köszönhetően ez a szörnyeteg nap, mint nap a pofánkba visít.

körúti kis vörös 2012.09.10. 12:00:14

Annyira utálom, hogy leverte a világ legidegesítőbb és leghaszontalanabb reklámjainak trónjáról az eddig odabetonozott S-Budget éneklő pénztárcás agyérgörcs-generátort.

monyon le 2012.09.10. 12:12:01

Miért kell mindig szürke irodai egerekkel reklámozni egy terméket? A kreatívak üzenik nekünk, hogy bemutatják nekünk pocakot és Bertát. Hát kösz, hideg kiráz az affektálásuktól, javaslom legközelebb ismét egy tudathasadásos irodai droidot alkalmazzanak ki a vaginájával kommunikálva bemutatja nekünk az új, hihetetlen, nagyszerű, kell nekem terméket.

Mekkora ujjongás és öntömjénezés lehetett a megrendelő / kreatív prezentációján!

Vírusbácsi 2012.09.10. 12:15:13

Imádom! Pocak igazi hős! Annyira szar überfos, hogy emiatt nézem a reklámokat, hátha lesz benne. És várom a folytatást. Pl: Pocak kalandjai az ABC-ben (ne, ne azt vedd meg, hanem ezt, mindezt visítva), Pocak a fitness teremben (megmondtam, hogy ezjó buli lesz kanáris liba), stb. stb. IMÁDOM!

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.09.10. 12:18:42

Ez a zoknifigura legalább vicces. És a szpot is végre az alapvető odafigyelésre serkent, és szinte csak zárójelben említi, hogy miközben odafigyelsz az étkezéseidre, fogyassz hozzá Danont. Kulturált, vicces, nem tolakodó. Mérföldekkel jobb mint a hiteltelenül elhízott Szulák, akinek azt se hiszi el a néző, hogy életében megevett akár egy pohár joghurtot is, nemhogy egészségesen élne.

telkoe 2012.09.10. 12:25:38

Már az is kis izelítő volt az abszurdból amikor Szulák A jólfejlett sörhasával belibegett hogy reklámozza ezt a rettentően egészséges terméket. Az új csaj legalább egy vonásnyit kevésbé antipatikus mint a helyes étrendről magyarázó Szulák. Pocaknak sok sikert, még felbukkanhat az emésztés megannyi érdekes részletét szemléltető reklámokban (puffadás, hasmenés, székrekedés) esetleg kitekintve a világra még a hüvelygombáról is tájékoztathat minket :)

Sajnos olyan reklám még sokáig nem lesz hogy ne zabálj összevissza, mozdulj meg időként és magától rendbe jön a gyomrod és kisebb lesz a segged is. Az Activia meg kifejezetten undoritó túlédesitett vacak.

Csumpitáz Alfréd 2012.09.10. 12:27:32

A Danon Activia reklámok a drogfüggéshez vezető utat mutatják be: először jön a nagydarab díler, azt mondja, hogy neked milyen jó lesz, aztán rákapsz a cuccra és azt hiszed mindenre képes vagy, de a végén hazudsz a kollégádnak és a saját kezedre húzott pocakoddal beszélgetsz a munkahelyeden.

Kozi73 2012.09.10. 12:35:21

És valahol, valaki ezért a szarért még fizetett is.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.10. 12:38:11

Hála az istennek, már hülyét kaptam ettől a Szuláktól. A zoknibáb hatszor jobb.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2012.09.10. 12:39:33

@városjáró: Mitől vicces? Nekem nem, még egy mosolyt sem láttam senkin aki eddig látta.
A Szulák meg mitől lenne hiteltelenül elhízva? Szerintem jól érzi magát a bőrében, egyáltalán nem csúnya.

bobijub 2012.09.10. 12:46:15

én még legalább bagázst tudok megemlíteni, akik az emlegetett testtájékot a kérdéses néven illetik.

azok, akik a már igencsak mutatkozó, de még meg nem született gyermeket pocaklakónak hívják.

anemic royalty 2012.09.10. 12:53:16

Két dolog:

1. A reklám borzalmas.

2. Van, akiknek ez tetszik. Ez is borzalmas.

Van az a célcsoport (nem írom le kik, diplomatikus maradok), akiknek tetszik. És veszik is biztos. És itt jön az örök dilemma, milyen szempontból kell kreatívnak lenni a reklámnak. Egy olyan terméknél, mint az Activia, azt hiszem annyira, mint a Sas kabaré. Sajnos.... nincs igény a szellemes, kreatív reklámokra. Nekik annyi kell - rossz a gyomrodnak - igyál Activiát - és minden jó lesz. 1.0-ás, jó ez neked vedd meg koncepció. Amibe a ilyen vicceskedő cuccok beleférnek.

Én személy szerint agyf@szt kapok ettől a gyomorszörnytől.

Várom a
"- Héééé, végbél...
- Nem figyelsz eléggé oda a seggedre...."

folytatást :)

Szelid sunmalac 2012.09.10. 12:56:12

Pedig tenyleg sokmindent ki lehetne hozni belole. Ahogy visit az utcan, mindenki oket nezi es sul a bor a pofajarol, vagy epp feljelentik a not es beviszik a pszichiatriara, mert nem foglalkozott a gyomraval, egesz addig, hogy a kis zold mocsadek ramaszik a csaj pofajara es szetragja, vagy esetleg befigyel egy kis gyomorsavtoltengeos es oklendezik a babu, netan gyomorfekelyt kap es szetlyukad az a szar. Szoval az alapotlet egesz hasznalhato.

közalk. 2012.09.10. 12:57:46

Idétlen reklám, már csak azért sem eszem Activiát, főleg, hogy az anyósom oda van érte.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.09.10. 12:58:02

@enpera: szulák énekeljen (ha még bír), hirdessen faringoszeptet - az talán hiteles. de zsírdisznóként egészséges étrendről zagyválni... na hagggyálmá!

mondom ezt úgy, hogy életemben kétszer ha ettem danont.

csizsikpizsik _jobbulást Tito, Pique takarodj! 2012.09.10. 12:59:39

Csak kicsit marad el a "Dani arca olyan piros mint az Aldi epres joghurt" f.szságtól, de ha igyekeznek még behozhatják, látom bennük a kvalitást...

Roy 2012.09.10. 13:09:56

Teljesen minegy, hogy zoknibáb vagy Szulák. A szemetet valahogy el kell adni.

Anti Anyag (törölt) 2012.09.10. 13:23:36

@Roy: Ebben van valami. Láttam egy sci-fit, amiben tápot gyártottak, mindenki csak azt ette. Amikor árat emeltek, egyszerűen szűkebbre vették az adagolási időt.

Azzal együtt ez a reklám rám sem hat, én egyáltalán nem eszem ilyeneket. Tejföl és vaj, ezek is a piacról.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2012.09.10. 13:36:43

A cukros szart el kell adni valahogy. Szulák annyit fogyott mint mint amennyit a magyar államadósság :)

Rézvirág 2012.09.10. 13:46:05

Jajjmár, nincs kicsi gyereketek, mi?
(Tuuuuuudom, persze, hogy van, de
a/ _SOHA_ nem néz TV-t
b/ néz, de van ízlése)

Na szóval itt a célcsoport én lennék, akinek a gyerekei szoktak TV-t nézni, és nagyokat nevetnek ezen a pocakon és azt mondják, hogy tök cuki. Ide a rozsdás bökőt, hogy nemsokára lesz valami akció, hogy ha x (jóóó sok) db ilyen szuperjoghurtot megvásárolsz, akkor kapsz ajándékba pocak bábot. Szerintem ez a zoknibáb többet hoz majd nekik, mint Szulák Andi.

Roy 2012.09.10. 13:51:52

@Anti Anyag: valóban az összes Danon termék összetéle ismeretlen műanyagokból áll. Ennyi tej nincs a világon amiből ennyi joghurtot elő lehetne állítani. Én meg inkább maradok a jó kis szalonna, és a pecsenyezsír mellett. Plálne, ha az mangalicából készült.

Szelid sunmalac 2012.09.10. 13:55:33

@Rézvirág: Miert kell meg a neten is mindent elnyujtani es sokbetuvel irni? Ugy modorosabb lesz, mint siman a pocak? Mondjuk pooooocaaaaak?
Tudod mit? Inkabb egy rozsdas bokot, mint hogy a gyerek egy rothado zold szinu gyomorral basztassa magat, hogy mar megint mit evett!

iqlightblondiee 2012.09.10. 14:32:04

Az ennyire szar reklámoknak nálam kb. annyi értelme van, hogy utána az ilyen hozzászólások nagy részén nevessek. Nem tudom különben laikusként, milyen lelkiállapotban kell ahhoz lenni, hogy ilyen dolgok valakinek az eszébe jussanak és még el is mondja valakinek és még reklámot is forgassanak belőle...

Szelid sunmalac 2012.09.10. 14:32:45

@Roy: Nem kotekvesbol, de a mangalica legalabb annyira tul van hypeolva, mint a joghurt.

randomuser1 2012.09.10. 14:46:07

En monnyuk olyan intelligencs vagyok h meg a teknikatotrenetbol is kihagyom a televiziot, kefirt meg a kaukazusrol hetente hozatom lovasfutarral,de ez a reklam teljesen jo.akinek meg nem teccik,egyen pokemberes joghurtot

johevi 2012.09.10. 14:48:32

A zoknibáb olcsóbb, mint Szulák, az biztos. És hitelesebb is, ő tuti nem hízik annak ellenére hogy fél életében egészséges táplálkozásról meg fogyásról dumált.

Saga 2012.09.10. 14:50:54

Szuláknál bármi jobb... bár ezt mondtuk ugye Ferire is oszt mi lett utána...

Dr. Shit Pál (törölt) 2012.09.10. 15:43:07

A kérdésre válaszolva: szétrúgnám Pocak fejét, a kanárit befizetném abortuszra, a punnyadó, zabáló irodai dolgozónak meg adnék 10 doboz Rivotrilt és egy tálca sört, aztán nem csak a gyomrával csacsogna, hanem az összes szervével. :DDD

Mikor először láttam, akut agyf@szt kaptam, ami azóta is tart. Irritálóbb az összes Cillit Bang, Perwoll és abszurd Vanish reklámnál, nem is beszélve a rátátogós, degenrált Tomi családnál.

Apropó Vanish... hogy történik meg az, hogy takarítás közben az anyukához odaugrik egy vadidegen spiné a nappaliban és kioktatja a házimunkával kapcsolatban???
1., Miért nem vágja pofán a betolakodót?
2., Miért nem ijed meg?
3., Minimum rendőrség és elvitetni. Nénikéje ablakán másszon be szőnyegtisztítót nyomni az ember arcába. Én tuti lerúgnám az arcát, ha porszívózás közben odaugrana egy doboz Vanish-sel. :SSS

Dr.Betépett felhasználó 2012.09.10. 15:52:50

Ti vagytok az oka annak,hogy megnéztem ezt a szart.Méltatni nem lehet,a terhes kanári egy sorba való a : szopik még a libátok??című rendkívül humoros kérdéssel.De emberek.....a nyomorult rendezőnek CSAK bordáskötéses ződ zoknija volt?sőt postászöld.Ezennel elhatárolódok mindenkitől,akinek ilyen a bendője.Valamint a gyomron látható repedés,amin sivítás tör elő,egy elhanyagolt gyomorfekély maradéka lehet,amivel kapcsolatban kérdezze meg orvosát,gyógyszerészét.

Kanadai Kókuszmenyét 2012.09.10. 15:56:15

"minden alkalommal apa összeugrott gyomra leszek" :)))) Ott a pont!

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.10. 16:01:59

Amikor először szembesültem ezzel a vizuális környezetszennyezéssel, azt hittem, valami paródia. Aztán kiderül, komolyan gondolják.

Ez most megugrotta a „legidegesítőbb sz*r, ami reklám néven fut” szintet, pedig magasan volt a léc, eddig a „csúcs ez a fedőréteg” –dalszövegű musical –nek álcázott betétreklám volt.

Valaki, valahol nagy összeget kapott ezért a kreatív ötletért. Akarom a munkáját.

SpaceboyDesign · http://www.honlapkeszites-webgrafika.hu/ 2012.09.10. 16:07:33

@Dr. Shit Pál:

Az mennyire életszerű, hogy egy nő ilyen chat üzenetet küld?

„Rossz napom van, mert a mosógépszerelőm azt mondta, hogy tönkremehet a mosógépem, ha vízköves lesz.”

Don Quixote de la Ferko 2012.09.10. 16:45:31

Nem értem azt a rinyát, amit itt mindenki elővezet.

Távirányítón gomb megnyom, idióta pina a dedós játékával eltűnik.
Boltban danone felirat meglát, termék félretol, másikat levesz. Van bőven választék. A danonon túl is van élet.

Oszt jónapot. Hiszti helyett ennyire egyszerűen meg lehet oldani.

fidesz = házmesterek pártja 2012.09.10. 16:50:52

@Don Quixote de la Ferko: na ja... csak amikor az ember azért tartja bekapcsolva azt a k.tévét, hogy ne legyen néma csend a lakásban és bárhová kapcsol, max. öt percen belül előkerül valamelyik ostoba ribanc... egy idő után abban is felmegy a pumpa, aki egyébként nyugodtan tűri az ilyen baromságokat.
Drága páromnak épp olyan a hozzáállása, mint a tiéd. Egészen addig, míg le nem ül tévét nézni és pár percen belül öt különböző csatornán botlik bele valamelyik őt irritáló reklámba. :-DDDD

Ez a Nick 2012.09.10. 17:15:28

szulák hiteltelen volt ezzel a súllyal. nem akarom bántani, én sem vagyok nádszál. 186 centimhez 105 kiló vagyok. DE! nem is akarnak velem egészséges ételt eladni. nem baj, hogy lecserélték. nem biztos, hogy miatta, lehet ez a széria ennyi volt. a nézők hamar ráunnak a dolgokra. kivétel a tv-s bemondók és a showman-ek. azok maradhatnak sokáig. legalább is a felmérések szerint. :)

knorbert 2012.09.10. 17:17:38

Írta valaki, hogy verseng a upc-s reklámokkal a legszarabb címért. Ezt 100%-ban osztom. És akinek ez tetszik, azzal semmilyen formában nem kívánok kapcsolatba kerülni... Ennél még ásóka (körömgomba-ellenes reklám) is ezerszer elviselhetőbb volt.

monyon le 2012.09.10. 17:27:35

@Dr. Shit Pál:
felsorolásból hiányzik még, a ....ne nyúljon a gyerek a koszos / baktériumokkal teli szappan adagolóhoz, mert ugye fújj a sok baktérium... (b+ most készül kezet mosni)... DETTOL

ill. a mosópor nagy mennyisége elvész a csövekben, nem hatékony... (ARIEL kapszula)... a gép egyből löki ki a vizet, még mosás közben, epic

:D

Shopping 2012.09.10. 17:56:03

Ez felháborítóan GÁÁÁZ!!!!!!!!!!

Dr.Betépett felhasználó 2012.09.10. 17:58:28

@knorbert: höhö,és a hüvelygomba?????asse semmi.

bandigyerek 2012.09.10. 18:09:43

@Ez a Nick: már nincsenek tv-s bemondók...

bandigyerek 2012.09.10. 18:10:27

amikor az én pocakom így elkezd májerkodni, megregulázom félliter szilvásunikummal.

Impro 2013.01.21. 15:40:27

de hiába keresem, a vörös csajt nem lelem. se a neve, se más produktum ahol hasonlóan kiteljesedhetett színészként.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása