Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tömegközlekedés még nem volt ilyen cool!

Legyen szó akár a leghétköznapibb, legszürkébb és legjellegtelenebb autóról, a reklámokban mindig azt látjuk, hogy mennyire iszonyatosan cool érzés az adott kocsi volánjánál ülni. Még ha az új Daciát vezetjük is, óhatatlanul versenyautó pilótának érezzük magunkat, a járókelőknek pedig eláll a lélegzetük, ha ránk néznek. Ezt a klasszikus reklámklisét használta fel a Middtrafik, vagyis a dán Volán, hogy a buszos utazást népszerűsítse. A reklámnak köszönhetően megtudhatjuk, hogy egész egyszerűen nincs kúlabb módja az utazásnak, mint a busz.

Panoráma ablakok! Dizájner gombok állat funkciókkal (pl. Stop), cool listás sofőrök ("Yes, I'm cool"), saját sáv a városban (!!!) és megannyi extra, amit szinte lehetetlen felsorolni. Akkor hogy is versenyezhetne bármi is egy ilyen járgánnyal, ami úgy égeti a gumit az aszfalton, mint egy isten. És akkor még nem is beszéltünk a BKV járatairól, az utánozhatatlanul egyedi bilikék színről, egy Bruce Willis forgatás hangulatát idéző füst és pirotechnikai effektekről és a legkúlabb ellenőrökről, amik még tovább fokozzák az élményt. Örülj, hogy mindössze 320 Ft-ért elérhető, és próbáld ki még ma!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr574776491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelid sunmalac 2012.09.14. 15:16:42

A legnagyobb! Mekkora Isten ez a reklamok kozt!

Anti Anyag (törölt) 2012.09.14. 17:08:51

Hasonlóval simán reklámoznám a BKV hajókat.

Laca@blog 2012.09.14. 17:24:33

szerintem ha ezt itthon csinálták volna, esetleg BKV ról, akkor menne a fikázás.

szerintem

milu vagyok:) 2012.09.14. 18:06:34

Hatalmas!!!! Végig vigyorogtam az egészet! Dániába akarok menni buszozni!!!

nál 2012.09.14. 18:13:14

Megragadnám az alkalmat, hogy megemlítsem: szerintem az új BKV-kék cool.

mirx 2012.09.14. 18:51:43

a driftelő busz az nagyon bekészült :)

negeev 2012.09.14. 20:33:58

Szerintem is rendben van az új kék.

Darth Revan 2012.09.14. 22:28:45

Szerintem borzaszto az uj busz szin. Broaf.

Steerio 2012.09.14. 23:35:50

A reklámban a dán busz frankón ugyanaz a kék, nem?

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.09.15. 00:23:33

Az ötlet is nagyon ott van, meg a megvalósítás is. Cool! :)

kácske 2012.09.15. 10:15:47

Jó volt, szerintem nálunk is csinálhatnának ilyet! :) Zsúfolt lelakott Ikarus, "mennyenmábejjebb! van még hátul hely" -felkiáltásokkal, orrukat befogó újfelszállókal. Továbbá lenne a mobillal zenélő diákokból is, akiknek az embernagyságú sporttatyójuk +2 helyet foglal. Plusz néhány méltatlankodó nyugdíjas banyatankkal, ahogy épp megküzdenek az ülőhelyért. :)

nilla09 2012.09.15. 10:34:35

Na ez ott van.
Ez reklám.
Ez ötlet és bátorság a megvalósításhoz.

Ideje lenne kicsi hazánk nagy reklámguruinak észrevenni, hogy mit kellene csinálni és nem szarokkal alibizni, majd gögösen megsértődni, ha vki leszarozza az alkozásukat.

A szar az szar és nem irigységből mondja az ember (lásd: RTL Klub 2)

ComLo 2012.09.15. 11:20:17

@nilla09: Azért ezzel vitába szállnék, az RTL 2 mint bevezető kampány az utóbbi idők egyik legjobban sikerült "marketinghadjárata". Beszéltek róla, MÉM lett, stb stb. Már csak az a kérdés erre mit tudnak ráültetni.

fritoz222 2012.09.15. 11:42:52

BKV-val megnéznék egy ilyen reklámot, tele lassított felvételekkel fintorgó utasokról a büdös kancigány körül, villamoson végigcsurgó húggyal, füstölgő Ikarus 412-essel. Alatta persze Hans Zimmer.

-ling 2012.09.15. 12:31:07

ez tényleg marha jó reklám, öröm volt nézni :))

@ComLo: nem lett mém, még a reklámos, pongyola értelemben sem, és beszélni sem beszéltek róla túl sokat, max szakmai körökben.. a stb stb mit takar?

nilla09 2012.09.15. 16:08:29

@ComLo: Kedves Comlo!
Ha van egy halom pénzed és az országot teleplakátozod egy teaser kampánnyal akkor akár tetszik, akár nem, beszélni fognak az emberek róla, mert bármilyen meglepó az emberek többsége kíváncsi.

Ennyi.

Ha arra a plakátra egy római II-es lett volna kirakva, akkor is beszélnek róla.

Nem az a fontos, hogy beszélnek-e róla, hanem hogy vásárolnak-e utána, vagy nézik-e stb...

Természetesen nézni fogják, mert kicsiny hazánkban a Győzike show is 50% feletti nézettséggel futott szóval biztos a siker.

Ettől függetlenül egyszerűen nem jó és kész.

A régi "csirkés" RTL jó volt, és számos magyar reklám van még, ami jó, de ez nem az, és akkor sem lesz az, ha megpróbálod megad meggyőzni arról, hogy beszélnek róla.

AZ hogy beszélnek róla még nem elég, de kicsi hazánkban ezen keresztül sok kommunikációs szakember el tudja hitetni a hirdetővel, hogy sikeres a kampány.

Nem nem sikeres csak a sok megjelenés miatt ismert...

nilla09 2012.09.15. 16:16:52

@ComLo: A fenti reklám tényleg jó, ötletes, eredeti és, minden benne van ami kell egy jó reklámhoz.

Ne felejtsd el, hogy az RTL kicsi hazánk legnézettebb tvcsatornája. Ha nem csinálna semmit csak az RTL-en néhány alkalommal betesz egy spotot, hogy október 1-től van RTL Klub 2, akkor is néznék egy csomóan.

Nem azzal van baj, hogy csinált egy reklámot, hanem hogy ilyen reklámot csinált.
Egyszerűen egy ekkora cégtól, aki baromi jó műsorelőzeteseket tud csinálni, nagyon ott volt a "csirkés" sorozat, szimplán csak kevés, de ahogy mindent ezt is meg lehet indokolni a nézettség biztosan jön, mert mi mást néznének az emberek.

ComLo 2012.09.15. 22:36:52

@-ling: @nilla09: "nem jó és kész" "a csirkés jobb volt" maradjunk annyiban hogy ezt te is belátod, elég szubjektív ez az érv, még ha tökéletesen egyet is értek veled.
De egy teaser kampányban egész más szempontoknak kell érvényesülniük, mint egy rendes reklámban. Én azt mondtam mint teaser tök jól működött, figyelmet keltett fel, beszéltek róla (pl mi most). Lehet a római 2-es is jó (jobb?) lett volna, de sokkal hamarabb kiderült volna, szerintem kevésbé kattannak rá (lásd pl legújabb HVG címlap). Ha otthon vagy a reklámokban tudod hogy egy teaser kampánynál még az sem kifejezetten baj, ha nem sül el pozitívan, csomó kutatás igazolja, hogy maga a termék ismerete sokkal tartósabb lesz mint a hozzá kötött prekoncepció.
Végül legyük hozzá, az hogy nektek nem tetszik az (hál istennek :-P) nem jelent semmit. Úgy értem (valószínűleg) értelmiségi, neten tájékozódó emberek vagytok. Vélhetően nem estek bele az RTL 2 elsődleges nézettségi csoportjába. Lehet nekik bejött a kampány.
Végül annyi, ha élnétek a gyanúperrel, dolgoztam részben a reklámszakmában de csak érintőjeléggel, semmi közöm az RTL-es kampányhoz, én sem tartom a legjobbnak, de mindenképp jól kitalált és végigvitt bevezetőkampánynak tartom, ami jól sült el.

nilla09 2012.09.16. 09:53:18

@ComLo: Ha így gondolkozunk, akkor mindenkinek teaser kampányokat kellene csinálnia, és az összes kampány tökéletesen működne.
A HVG-t ne vegyük alapnak, mert amelyen kapcsolatok vannak a háttérben ez simán közös munka és nem mém (de tény, hogy ügyes, csak pont nem az RTL 2 a célcsoportja a HVGnek). Ott nem fogják ezt az adót nézni.
Akkor igazad van, nincs vele semmi baj, csináljunk hasonló színvonalú kampányokat és indokoljuk meg, hogy a célcsoportnak megfelel. Sajnos amíg ennyire tartjuk a célcsoportunkat agyilag, akkor ne lepődjünk meg az értelmi színvonalon.
Miért tudnak egy hasonló tematikájú csatornának külföldön NORMÁLIS reklámot csinálni?
Tényleg csak ilyen reklámokra vagyunk képesek?

Nagyon szomorú...

nilla09 2012.09.16. 09:55:50

@ComLo: Gondolom majd tömegével jönnek a hasonlók:

Colombo okos az RTL2
A törpék 7 az RTL2

Nem is érdemel több gondolatot.

ComLo 2012.09.16. 11:31:29

@nilla09: Akkor most már kiváncsi vagyok. Tényleg nem kötözködés de:

Eddig annyit mondtál hogy ez a reklám szar, a csirkés jobb volt. A kettő alma és körte, más a célja (megkockéztatom a megcélzott célközönség is más volt), és a te ízlésed szerint volt jobb.

De mégis. Milyen más nemzetközi teaser kampánya volt ami szerinted "NORMÁLIS" volt és ez mitől nem az? Az hogy "szerintem", nem indok, tökéletesen elérte a célját, bátran lehet sikeresnek nevezni. Mint mondtam, a reklámozni kívánt brend tovább megmarad az emberekben mint a prekoncepció, és mivel még te is foglalkozol vele, a reklám működött még nálad is.

-ling 2012.09.20. 20:19:29

@ComLo:
nekem nincs különösebb bajom a kampánnyal, egyszerű és még vicces is, amikor valaki megérti. megvalósításában alapjában véve semleges, nem bánt senkit, maximum azt, aki feltétlen valamilyen kulturális többletértéket igényel a reklámoktól.

pusztán a mémekkel kapcsolatos (sajnos általános) félreértésért szóltam, ez a kérdés sajnos sosem hagy nyugton. :)

(azért azt ne gondold, hogy bármely tetszőleges, nagy port kavaró kampány jó egy márkának - ha negatívan hatású, az rosszul fog esni az imázsnak, s kárt helyrehozni többnyire nagyságrendekkel hosszabb ideig tart, mint okozni. szóval óvatosan a "negatív reklám is reklám" vélelemmel)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása