Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Képzelj el egy olyan üveget, amit ha kinyitsz, bármi megtörténhet... Nagyjából ez az alapkoncepciója a Strongbow cider nemzetközi horeca kampányának, melyben újraértelmezik az RFID és az alkohol kapcsolatát. A világ első digitális kupakjaként számon tartott eszköz 4 rétegű bevonatával és rádiófrekvenciás azonosítójával események sorozatát képes indukálni egy szórakozóhelyen: elindítja a zenét, felkapcsolja a világítást, becsekkol a Facebook-ra, vagy elsüt egy konfetti ágyút.
Ugye milyen futurisztikusan hangzik? Pedig nem az, sőt ez már a múlt. A StartCap névű kupakot népszerűsítő videóból kiderül, hogy bár a találmány még tesztfázisban van, hamarosan jön Európába. Egy kis nyomozás után azonban kiderült, hogy a StartCap szeptember 12-én már Budapesten is debütált egy szórakozóhelyen, ami a képről ítélve talán az Ankert lehet.
Az eseményről azonban sem a kupak blogján, sem pedig a Strongbow Facebook oldalán nem találni egyéb infót – azt leszámítva, hogy egy teaser posztban megemlítették, hogy valami készülődik.
Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, hiszen tényleg egy remek technológiáról van szó, ami forradalmasíthatja a szórakozóhelyi promók és termékek világát. Vajon miért olyan nagy a csönd közel 1 hónap után is? Talán nem sikerült beüzemelni az eszközt? Vagy csak egy nagyon profi összefoglaló videót vágnak a srácok? Akinek van valami infója, az írja meg kommentben vagy az addict Facebook oldalán!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.