Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki valamiféle perverz okból kifolyólag kizárólag a reklámokból tájékozódik, azt hiheti, hogy szülőként nincs annál szebb és boldogítóbb érzés, mint amikor végre pelenkát cserélhetünk a csöppségen. Pedig van! A pelenkázás szörnyű élményére egész egyszerűen nem lehet előre felkészülni, legfeljebb szépen fokozatosan hozzászokni. Ráadásul a kicsik akkor és ott végzik a dolgukat, amikor eszükbe jut. Lehet az esküvő, temetés, régóta várt családi fotózás, ők akkor könnyítenek magukon, amikor éppen rájuk jön a szükség.
Nem foglalkoznak azzal, hogy alkalmas-e a pillanat, csak óriási koncentrációval nyomják a csokítót a pelusba. De szerencsére nem is nekünk kell ilyenkor akcióba lépni, hanem a pelenkának. Márpedig az Aldi saját márkás cucca, a Mamia pelenka, éppen ezt ígéri a vásárlóknak, vagyis hogy akkor is készen állnak, amikor mi egyáltalán nem. A reklám az ausztrál BMF ügynökség munkája, akik ezzel a filmmel egyszerre bizonyították, hogy a kék folyadékokon és az "olyan piros az arca mint az" Aldi epres joghurton túl is van élet. Köszönöm!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.