Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Melbourn Metro közlekedési vállalat balesetmegelőzés reklámja nem elborzasztani vagy sokkolni akarta az embereket, hanem elültetni a fejükben, hogy a sínek közé esni az egyik leghülyébb, legértelmetlenebb és leginkább elkerülhető halálnem. Ezért készítettek a McCann Australia segítségével egy egész sajátságos, animációs reklámot vagy klipet, amiben hülyébbnél hülyébb, Darwin díjas halálnemeket mutatnak be. A Simpsonból ismert Itchy and Scratchy show vagy a Happy tree friends is eszünkbe juthat a jelenetek láttán, ami nem véletlen, mert épp az őrült halálnemek egészen beteg ábrázolása volt itt is a cél.
Ezek közül csak az utolsó néhány az, ami tényleg a sínek közötti veszélyekre hívja fel a figyelmet, így nem válik didaktikussá. A kampány hatalmas siker, majd 5 millióan látták már a videómegosztókon, és a Dumb ways to die című dal is instant slágerré vált a neten. Én is imádom, remélem nektek is tetszeni fog a helyi BKV társadalmi célú reklámja. Ha igen, a kampányhoz készített blogon az összes hülye halál animgifjét is megtaláljátok.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.