Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
November 20-án indította az Unicef hollandia szervezete a "Hiszünk a nullában" elnevezésű kampányát, amellyel a világon élő hátrányos helyzetű gyermekekre szerették volna felhívni a figyelmet. Az Unicef adatai szerint naponta 19000 gyermek hal meg olyan okok miatt, amelyek ha nem is könnyűszerrel, de megelőzhetőek lennének. Ezzel a ténnyel próbálták meg szembesíteni az embereket az Amszterdam központi részén álló Ziggo Dome oldalán lévő, óriás LCD képernyőkön. Az épületen végigfutó, végtelenített képsorokon gyermeki szempárokat mutattak, amelyek folyamatosan becsukódtak, és soha nem nyíltak többé. Az egyszerű, az üzenet súlya miatt mégis sokkoló hatású megoldás hatalmas publicitást kapott a kampány az egész országban, és talán sokaknak felnyitotta a szemét.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.