Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A SuperBowl közeledtével már elkezd ömleni a rengeteg reklám, amit a hirdetők az év legnézettebb közvetítésének szüneteiben vetítenek le csillagászati összegekért. Egymást tapossák a megrendelők, hogy viccesebbnél viccesebbnek szánt szpotokkal túllicitálják egymást, és a legtöbbet hozzák ki a megvásárolt másodpercekből. Én ezúttal mégsem egy ilyen hulla vicces szpotot emeltem ki a rengetegből, hanem a Hyundai Sonata jópofa reklámját, ami nem a nyakatekert poénokkal, hanem egy nagyon eltalált alapötlettel adja át az üzenetet.
Én legalábbis azt éreztem, hogy engem telibe talált a film, mert egy olyan helyzetet és érzést mutat be, ami minden autósnak ott dolgozik a zsigereiben. Ki ne emlékezne olyan helyzetre, amikor beszorult valami végtelenül kellemetlen jármű mögé, és bármit megadott volna, hogy minél előbb szabadulhasson. Trágyaszállító, lószállító, kukásautó vagy egy kellemesen billegő pótocsis IFA? Ilyenkor jól jön egy olyan dinamikus és biztonságosan manőverező autó, mint a filmben is látott Hyundai.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.