Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így csókolnak a rendszergazdák!

A GoDaddy domain hosztolással foglalkozó cég már jó ideje magyarázza a a felhasználóknak, hogy egy online szolgáltatás akkor az igazi, ha egyszerre szexi és okos. Szerintük ez a GoDaddyre teljesen igaz, és hogy ezt bebizonyítsák, a Super Bowlra időzítve készítettek el egy elég meghökkentő reklámot, amiben egész didaktikusan mutatják be ezt. Bar Rafaeli testesíti meg a GoDaddy szexi ldalát, egy klasszikus geek srác pedig (akire bőven ráférnének Hoffmann Rózsa kötelező tesiórái) a site okos oldalát. Mi történik, ha ez a két dolog találkozik egymással. Az leírhatatlan! A csókjelenet annyira furcsa, hogy megáll az ember kezében az egér. Pláne, ha elképzeli, hányszor futhatott neki a srác a csóknak a forgatás alatt, hogy így sikerüljön a végére. A helyében én tuti szándékosan elrontottam volna!

Címkék: látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr65057753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A. Dalton 2013.02.02. 15:19:11

Ó én Denica Patrick-et csókolnám :)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2013.02.02. 15:55:40

Pont tegnap láttam a Felkoppintva c. filmet, kapásból az ugrott be :-)

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2013.02.02. 16:30:19

Kihagyták azt, amit eddig mindig beletettek a reklámba: "Nézd meg a folytatást a godaddy.com-on!"

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása