Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: Whiskas Magyarország
Feltételezett brief:
Sziasztok!
Végre sikerült leülni Erikával, az új kommunikációs főigazgatóval. Óriási tervei vannak! Én speciel lehidaltam, de remélem, Ti kihívásként és lehetőségként értékelitek!!!!
Egy elég hosszú prezit lenyomott, de a lényeg egyetlen szóban is elmondható: EMBEREK!
Kicsit bővebben: azt ugyebár mind tudjuk, hogy a válság miatt baromi árérzékeny mindenki, pláne ha nem is magának vásárol, hanem „csak” egy macskának. Mi meg prémium szegmens vagyunk – lassan annyiba fáj egy alutasakos Whiskas, mint egy olcsóbb ebéd.
Na de pont ez az, amit Erika egy huszárvágással az előnyünkre fordítana: lehet, hogy macskaeledelnek drága, de ha a gazdi is ezt eszi (macska nélkülieknek csak Q3-tól kommunikálunk majd), akkor már is jó vétel kategóriába kerülünk.
Szóval a kampány célja, hogy a macskákról kiterjesszük az emberi fogyasztók felé a Whiskast – ahogy Erika találóan mondta, „a macskák Whiskast vennének” helyett „ az emberek Whiskast ennének” a cél (ez nem headline javaslat!).
Hat.idő: csütörtökön beszélnénk át Erikával egy doboz tonhalas Whiskas mellett, szóval szerda estig kéne nekem.
Üdv,
Szilvi
Az ügynökség feltételezett válasza:
Szia Szilvi!
Csatoltam a javaslatunkat.
Úgy gondolkodtunk, hogy először az alutasakos és konzerv termékeket jelenítenénk meg - a száraz macskaeledelre nehezebb átszoktatni a célcsoportot, mert az távolabb áll a hagyományos magyar ízlésvilágtól.
Ami a termékelőnyöket illeti, nagy viták voltak, hogy általában a macskaeledel-evés örömét kell-e kommunikálni (hiszen ez ma még nem számít elfogadottnak), vagy ezen belül a Whiskas előnyeire kell-e rámenni máris. Végül ez utóbbi mellett maradtunk, így nem mi tapossuk ki az utat a kereskedelmi márkáknak. Más kérdés, hogy egy, a macskaságot mint életérzést bemutató szpot ( pl a mindig talpra eső Nemcsák Károllyal (van kapcsolat!) vagy az óriási gombolyagokkal játszó Mucsi Zoltánnal) jelentős buzzt generálhatna a témában).
A sok termékelőny közül egyet választottunk ki: a ragyogó szőrt. Ezzel egyben a házi koszt ellen is megyünk (márpedig alapból az ember házi kosztot eszik ugyebár) – ráadásul a szép haj mindenkinek fontos.
Ami a konkrét megvalósítást illeti, nem változtattunk a bevált recepten: macska is van, ember is, mindketten áradoznak a termékről (reméljük, jogon átmegy a macska testimonial, ha már a "macskák 93%-a szerette" nem verte ki a biztosítékot ), illetve a szőrükről – a játékos kétértelműség jegyében. Szintén kétértelmű a headline – azt használtuk ki, hogy a „cica” macskát és csajt is jelenthet :))))))))
Hajrá csütörtöki meeting Erikával!
L.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.