Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat]: Whiskas embereknek

brief_whiskas.jpg

Feltételezett ügyfél: Whiskas Magyarország

Feltételezett brief:

Sziasztok!

Végre sikerült leülni Erikával, az új kommunikációs főigazgatóval. Óriási tervei vannak! Én speciel lehidaltam, de remélem, Ti kihívásként és lehetőségként értékelitek!!!!

Egy elég hosszú prezit lenyomott, de a lényeg egyetlen szóban is elmondható: EMBEREK!

Kicsit bővebben: azt ugyebár mind tudjuk, hogy a válság miatt baromi árérzékeny mindenki, pláne ha nem is magának vásárol, hanem „csak” egy macskának. Mi meg prémium szegmens vagyunk – lassan annyiba fáj egy alutasakos Whiskas, mint egy olcsóbb ebéd.

Na de pont ez az, amit Erika egy huszárvágással az előnyünkre fordítana: lehet, hogy macskaeledelnek drága, de ha a gazdi is ezt eszi (macska nélkülieknek csak Q3-tól kommunikálunk majd), akkor már is jó vétel kategóriába kerülünk.

Szóval a kampány célja, hogy a macskákról kiterjesszük az emberi fogyasztók felé a Whiskast – ahogy Erika találóan mondta, „a macskák Whiskast vennének” helyett „ az emberek Whiskast ennének” a cél (ez nem headline javaslat!).

Hat.idő: csütörtökön beszélnénk át Erikával egy doboz tonhalas Whiskas mellett, szóval szerda estig kéne nekem.

Üdv,

Szilvi

Az ügynökség feltételezett válasza:

Szia Szilvi!

Csatoltam a javaslatunkat.

Úgy gondolkodtunk, hogy először az alutasakos és konzerv termékeket jelenítenénk meg - a száraz macskaeledelre nehezebb átszoktatni a célcsoportot, mert az távolabb áll a hagyományos magyar ízlésvilágtól.

Ami a termékelőnyöket illeti, nagy viták voltak, hogy általában a macskaeledel-evés örömét kell-e kommunikálni (hiszen ez ma még nem számít elfogadottnak), vagy ezen belül a Whiskas előnyeire kell-e rámenni máris. Végül ez utóbbi mellett maradtunk, így nem mi tapossuk ki az utat a kereskedelmi márkáknak. Más kérdés, hogy egy, a macskaságot mint életérzést bemutató szpot ( pl a mindig talpra eső Nemcsák Károllyal (van kapcsolat!) vagy az óriási gombolyagokkal játszó Mucsi Zoltánnal) jelentős buzzt generálhatna a témában).

A sok termékelőny közül egyet választottunk ki: a ragyogó szőrt. Ezzel egyben a házi koszt ellen is megyünk (márpedig alapból az ember házi kosztot eszik ugyebár) – ráadásul a szép haj mindenkinek fontos.

Ami a konkrét megvalósítást illeti, nem változtattunk a bevált recepten: macska is van, ember is, mindketten áradoznak a termékről (reméljük, jogon átmegy a macska testimonial, ha már a "macskák 93%-a szerette" nem verte ki a biztosítékot ), illetve a szőrükről – a játékos kétértelműség jegyében. Szintén kétértelmű a headline – azt használtuk ki, hogy a „cica” macskát és csajt is jelenthet :))))))))

Hajrá csütörtöki meeting Erikával!

L.

Címkék: magyar plakát brief whiskas

2013.02.08. 17:00 chimie 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr205069402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2013.02.09. 15:36:04

"Mi meg prémium szegmens vagyunk"

Hát azért a Whiskas messze nem a prémium szegmens. Az egy középáras, mainstream macskakaja. Mondjuk márkaismertségben biztosan a legerősebbek.

_Luthien_ 2013.02.09. 15:45:21

Eddig is a brief rovat volt a kedvencem, és ez most megint odacsap. Köszi!

Void Bunkoid 2013.02.09. 18:48:01

Speciel sztm a whiskas (főleg az alutasakos) jóval finomabb, mint a vele egy árban levő vagdalthúskonzervek...(IGEN, MEGKÓSTOLTAM!)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása