Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Feltételezett ügyfél: TEVA Magyarország
Feltételezett ügynökségi levél:
Szia Tibor!
Egy jó és egy rossz hírem van, melyikkel kezdjem? :)
Nos talán a rosszal: bár nekem tetszett az „Ambroxol – már a neve is olyan, mint egy felköhögés” irány, Lajosék szerint – idézem – „lealacsonyítja a terméket”. Ezek után a keresztapás-köptetős irányt már el sem mertem mondani nekik :(
viszont: a jó hír az, hogy Lajos kitalálta a tutit. Idemásolom, amit írt, nehogy bármi is kimaradjon:
„gondolom nektek is megvan az az érzés, amikor vasárnap délután együtt mókázik a család. mi ilyenkor általában generikus gyógyszeripari kvízeset szoktunk játszani, ahol az indikációk (pl naponta 1x kell fogyasztani, hurutos köhögésre) meg más jellemzők (pl íz, mellékhatás) alapján kell kitalálni egy-egy termék- vagy hatóanyagnevet. gondolom a célcsoport tagjai is gyakran játszanak hasonlót, így egy ilyen játszmát mutatva jópofán, mégis kimerítően meg tudnánk mutatni a legfontosabb jellemzőket (mellékhatás nem kell!). plusz egyből lejön a család miatt (legyen benne gyerek + nagyszülő!!!), hogy ez a gyógyszer az egész család számára megoldás”
Nem, nem fogjuk nektek kiszámlázni kreatív díjként :DDDD
Ditke
UI: A headline legyen „Több, mint egyszerű köptető*” – azért kell a kicsicsillag, mert igazából nem több, és azért kell a vessző, hogy elterelje a figyelmet a kicsicsillagról.
Az ügynökség feltételezett válasza:
Szia!
Kész!
Üdv,
T.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.