Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A moonwalkoló póni az új sztár

Hogy mi a sikeres vírusvideó titka? Ez az amit nem lehet szakkönyvekben leírni, mert ezer dologtól függ és előre teljesen megjósolhatatlan, hogy reagálnak az egyes ötletekre az emberek. Az például nem sokan gondolták volna, hogy egy a Skót-felföldön táncoló és moonwalkoló, Tina Turner frizurás shetlandi póni ennyi embert hoz majd lázba, és néhány nap alatt kétmillióan nézik majd meg a róla készült vírusvideót. Én legalábbis nem fogadtam volna nagyobb összeggel, hogy ez ennyire betalál majd, még akkor sem, hogy ha elismerem, hogy van abban valami kellemesen beteg, ahogy a póni végigmasíroz a mezőkön, és a traktoros poén is nagyon eltalált. 

A videó sikeréhez valószínűleg sokat hozzáadott, hogy a kampány Youtube oldalán elkészítettek egy még a videónál is elszáltabb Ponymixer alkalmazást, ahol mindenki megalkothatja a saját pónis verzióját stílust, kellékeket és őrültségi szintet választva hozzá, amibe szemmel láthatóan hihetetlen munkát ölt a készítő Wieden & Kennedy ügynökség londoni csapata. Persze kérdés, hogy a cuki póni mellett az emberek arra is emlékeznek-e majd, hogy a film valójában mit is hirdet pontosan. Ti meg tudjátok mondani egy megnézés után?

Címkék: humor látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr875117484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2013.03.05. 10:27:37

Ahh... az ember a cím alapján azt hinné, hogy valami olyat fog látni, hogy egy ló valamiért magától elkezd hátrafelé menni - erre kiderül, hogy szimpla CGI :(

Mindegy, legalább minőségi.

bio

waze 2013.03.05. 10:43:49

az utolsó pár másodpercben látszik egy nyugati netszolgáltató logója, threenet vagy micsoda....keep on internetting...az ő reklámjuk szerintem...én használtam őket Olaszországban, hát egy lehúzós genya banda de a reklám elég jó.

Rebelde 2013.03.05. 11:08:43

elég furán néz ki, megnéztem, de nem hozott lázba, sőt

Trejo 2013.03.05. 11:15:47

Lóhúst reklámoznak? Veszek.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.03.05. 11:26:45

mi ezen a titok? vicces, jópofa, jó minőségben megcsinált... ezért siker

stevestrong 2013.03.05. 11:59:33

@waze: A Three egy nagy mobiltelefon szolgáltató cég a UK-ban.
Azt vitatnám hogy lehúzós genya banda lenne!
Egyébbként a reklám nagyon király!

TáltosBandi 2013.03.05. 12:14:14

Izé. Nálunk nincs ez a cég, tehát nem tudhatjuk milyen lenne. Van rá sansz, hogy ugyanolyan mint a többi három. Ettől még baromira nem ugyanazt adja mondjuk a Tmobil Ausztriában mint otthon. És nem biztos, hogy a Matáv többet adna. Minden cég profitorientált, és éppen annyi sápot szed amit még elvisel a nép. Ez a bizonyos Drei ami a reklámban szerepel, Ausztriában (pár kilométerre tőlünk) 6000 forintért ad annyi percet és netet havonta, hogy meglepődnétek. Szóval lehúzósnak nem mondanám, de a mobilnet cifra világ. :)

In Motion 2013.03.05. 13:25:05

Hasznaltam drei-t Ausztriaban es tenyleg eleg fos.

MdCecile 2013.03.07. 18:07:04

Lehet, hogy én vagyok szkeptikus és öreg, de még az ingerküszöböm alját sem birizgálta meg ez a videó.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása