Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Korainak tűnhet már az első negyedévben kikiáltani, de 2013 már most a kecske éve a reklámban. Láttunk már idén farkast Oscar Cannes-esélyes szerepben, és egy póni is igen nagy sztár lett, míg Tim Burton unikornissal próbálkozott, de egyikük sem gondolhatta komolyan, hogy egy poszt Grimm-mesebeli farkas, egy csillámpóni, vagy egy zombi unikornis legyőzheti a szuper agresszív kecskéket. Ezek a karakterek, mind lerágott csontok. Már az oviban is jetirákot vagy axolotl-ot mond az összes menő nagycsoportos, ha megkérdezik mi a kedvenc állata.
És itt jönnek a képbe a szuperagresszív kecskék. Először a Doritos Super Bowl szpotjában tűnt fel a chipszabaló kecske, aki ha nem kap tápot, terrorizálja a gazdáját, most pedig a Mountain Dew újított be egy makacs diktátorkecskét. Az állat neve egyébként Felicia, bár gyanúsan férfihangon kiabál a pincérnővel, aki üdítővel próbálja kínálni. A szpotot Tyler the Creator nevű, alig 22 éves rapper, saját ötlete alapján rendezte és egy egész sorozat lesz belőle. Nektek tetszik ez az őrült-állatos vonal?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.