Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A got milk? kampánysorral már évtizedek óta próbálják népszerűsíteni a tejivást. Ezek között voltak jobb és rosszabb próbálkozások, a legutóbbi, a Goodby Silverstein & Partners ügynökség által készített kampány szerintem kifejezetten jól sikerült. A Kaliforniai Tej Terméktanács most azzal próbál kedvet csinálni a tejiváshoz, hogy azt ígéri a fogyasztóknak, hogy ha tejet isznak lefekvés előtt, akkor úgy alszanak majd mint a tej. Vagyis ha üdítő vagy tea helyett egy pohár langyos tejecskét lefetyelnek be este, zavartalanabb lesznek az éjszakáik és nem fordulhatnak elő olyan kisiklások, amilyeneket a két reklámfilmben láthatunk.
Az egyikben egy klasszikus álomklisé, a repülés, a másikban pedig egy idilli, parfümreklámba illő, jócsajos jelenet válik egy pillanat alatt rémálommá, köszönhetően a nyugtalan alvásnak. A reklám két szereplője, a vadlúd és az irdatlan randa fickó szerint ezen viszont nincs mit csodálkozni, mert tej nélkül nem lehet rendesen lóbőrt húzni. Nektek amúgy bevált valaha ez a trükk? Vajon tényleg jobban lehet aludni tőle vagy ez is inkább amolyan "eddmegaspenótotéserősleszel" és az "egyélrépáthogymegtanuljfütyülni" kategóriájú gyerekhülyítés? Sörrel megbízhatóan működik, de tejjel még nem próbáltam.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.