Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Öt fogorvosból négy nem ennyire szadista

Akárhogy is nézzük, a fogorvosunk nem tartozik a kedvenc ismerőseink közé. Ugyanúgy a dolgát végzi, mint a fodrászunk, de az ő székéből valahogy mégsem megszépülve állunk föl, hanem féloldalasra puffadt arccal, csorgó nyállal és félzombira szedált aggyal. Ezen többek között az a tudat sem segít, hogy több szikéje és fúrója van, mint egy hentesnek és egy asztalosnak együttvéve. A munkája viszont kétségtelenül fontos, főleg, ha nem mosunk alaposan fogat. Az alábbi rövidfilm akár fogkefe, fogkrém vagy bármilyen szájhigéniás termék reklámja lehetne, mert ha megnézitek, biztosak lehettek benne, hogy ezentúl gondosan fogat fogtok mosni minimum naponta kétszer.

Az idei Newport Film Fesztivál beharangozó filmje egy unortodox fogorvosról szól, aki nem fél extrémen drámai eszközöket is igénybe venni. Többet nem is szeretnék a szpotról mondani, legyen elég annyi, hogy a rendezőinek, Erich Joiner-nek és Robert Richardsonnak, portfóliójában olyan filmek szerepelnek, mint a Django Unchained, a Kill Bill, vagy az Inglourious Basterds. Aki fél a fogorvostól, előre szólok, ne nézze meg! Én pedig megyek fogat mosni.

 

Címkék: film fesztivál morbid fogorvos

2013.04.13. 13:54 foltin 9 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr365220861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rox 2013.04.13. 20:01:20

Mindig is tudtam, hogy valami nincs rendben a fogorvosok körül:

www.youtube.com/watch?v=l6tAW7bbnAU

Rox 2013.04.13. 20:10:33

@Rox: Ez volt a századik hozzászólásom. Elég jól sikerült. Rövid, lényegretörő, rám jellemzően humoros, cseppet sem unalmas. Eredetileg egy himnikus költeménnyel készültem, de az nem illett a poszt témájához, úgyhogy rögtönözni kellett. Még szerencse, hogy eszmbe jutott egy témába vágó Monty Python szkeccs. Enélkül nagy bajba kerülhettem volna, dehát minden jó, ha a vége jó. Most megyek és megiszom egy gyömbérteát a poszt szerzőjének és Zelignek az egészségére.

mirx 2013.04.13. 22:20:49

hamár fogorvosos videók. reklám svájcból*:
www.youtube.com/watch?v=qjc-qIC20ew

*ahol mindenki délben eldob kapát-kaszát

hot-spot (törölt) 2013.04.14. 09:05:02

Fogorvosnak tuti hogy csak a perverz szadisták mennek.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.04.14. 21:42:13

Minden idők legmenőbb fogorvosa:
www.youtube.com/watch?v=bOtMizMQ6oM
(bocs, fanatikus Little Shop of Horrors rajongó vagyok :D)

Imurai 2013.04.22. 01:38:33

De gyengék vagytok. Ettől én még csak el sem fintorodtam, pedig nekem elég gyenge az idegrendszerem...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása