Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A True&Co melltartómárka anyák napi kampányában azt akarja, hogy minden nő MILF legyen. De nem, most nem abban az értelemben, amire gondolsz. A szleng betűszó ismertségét kihasználva, önkényesen lenyúlták és megváltoztatták "Mom I'd like to fuck"-ról "Mom I'd love to fit'-re. A kampány lényege, hogy küldenek neked 5 méretet, és amelyik nem jó rád azt visszaküldöd. Ja és persze egy MILF feliratú matrica tetkót.
A kampány próbál benettoni értelemben véve polkorrekt lenni, szinte minden nációból dögös anyukákat bemutatva, miközben arra buzdít, hogy mindenki töltse fel a saját anyák napi képét. Csak nekem fura, hogy ha valaki büszke a MILF státuszára, és ezt meg is mutatja, akkor nem kéne ebbe a gyereket belekeverni?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.