Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Korábban egyszer már összegyűjtöttem a legkínosabb reklámszlogensémákat, amiket akkor vesznek elő a marketingesek, amikor végképp semmi ötletük sincs. Mindig azzal hitegetem magam, hogy ezek kizárólag ügyfelektől jönnek, és a kreatívok körmük szakadtáig próbálnak ellenállni a nyomásnak, míg végül falhoz szorítva, a végsőkig küzdve kénytelenek feladni a harcot. Az egyik kedvenceim az "A ...." szerkezetű szlogenszörnyek(Az ablak, Az autósiskola), a másik a mindenféle mester (A sajtmester, Zármester, Virágmester), de legjobban mégis a Több mint szerkezeteket szeretem.
Ez a legmodorosabb, egyben a leginkább semmitmondó variáció, ami olyan mintha mondana, üzenne valamit, miközben épp ellenkező hatást ér el, és azonnal közröhej tárgyává válik. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a többmint.hu honlap, ami nem más mint egy folyamatosan bővülő gyűjtemény, ahol a különféle Több mint szerkezető fősorokat szedik össze a szerkesztők, hogy így vegyék kedvét mindenkinek, aki még ezt szeretné használni egy reklámban. Szemezgessetek a felhozatalból, és vigyétek hírét az oldalnak, hátha ezzel is hozzájárulhatunk a tömm mint pusztulásához. Mert ami itt folyik, az több mint szégyen!
Az Aegon több mint biztosító. Hogy mennyivel? Azt most így hirtelen nem tudnám megmondani.
Szép példa a Lazurán favédőszer plakátja, amely a Hogyan ne csináljunk reklámot nem létező tankönyv borítóképe lehetne:
A magyar állampapír több mint üzlet! Hogy miért? Hát izé! Mindenki nézzen utána, aki nem tudja, nem is magyar!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.