Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Emlékeztek arra a régi reklámra, amiben annyira rugalmas volt az intimbetét, hogy lovagolni, falatmászni és még bungee-jumpingolni is lehetett vele? Én még elég kistáska voltam akkoriban, és nem nagyon tudtam mi az az intimbetét, de az leesett, hogy elég király cucc lehet. Na, a Nike Free még ennél is jobb. Annyira rugalmas, hogy Roger Federer, a tizenhétszeres Grand Slam győztes teniszező, semmi mással nem tudja a rajta kifogó legyet lecsapni, csak a cipő rendkívül rugalmas talpával.
A vicces film egy sorozat része, amiben sportolók kerülnek olyan helyzetekbe, amit csak a cipő segítségével képesek megoldani, vagy éppen a cipő rugalmassága miatt képtelenek. Nekem tetszik ez a mókázós irány, ami kicsit lazítja a márka hihetetlen céltudatosságról és eltökéltségről szóló imázskampányainak hangulatát. Természetesen ezt a kampányt is a Wieden Kennedy készítette, akik annak idején a Just Do It szlogent is megálmodták.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.