Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az egyik legkönnyebben mémmé váló téma a neten a cukiság. Cuki macskák, kutyák, sárgerépát majszoló kölyöksünök után úgy tűnik most a nyulak korszak köszönt ránk. Alig pár napja szántotta körbe a netet a mosdókagylóban wellnessező nyúl, most pedig az Ibisz hotellánc dobta le a cukiságbombát, és egy olyan reklámot forgatott, amiben összebújó nyulakkal demonstrálják, hogy milyen kényelmesek az új, pihepha ágyakkal felszerelt szobáik. A majdnem minden koncepciót nélkülöző, és pofátlanul kizárólag a cukiságmérő kiakasztását célzó filmben gyakorlatilag semmi más nem történik, mint hogy a kis, nagy, szőrös és kevésbé szőrüs nyulak jobbra-balra ungrándoznak, míg a végén (vagy bemagnebéhatozva vagy a légkondival összeterelve) összebújva szundikálnak az ágy közepén. Akinek nem bírja az ilyesmit a gyomra, jobban teszi, ha menekül, akik viszont boldogan néznek békésen szundító kölyöknyulakat, a világ összes macskás videójáért se hagyják ki ezt a reklámot. Megjegyzem, ebből nem szívesen néznék egy making of videót, ahol nagy valószínűséggel több idő ment el a nyúlbogyók ágyneműről és szőnyegről való begyűjtésével, mint magával a forgatással. Nyussz!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.