Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A valaha volt legfurcsább Mini reklám

Storz & Escherich német ügynökség úgy gondolta, hogy a Mini Next néven futó, használt Mini újraértékesítő program reklámfilmjében egymás után mutatja meg, mi is történik az autóval a két tulajdonos közötti időben. Az olyan unalmas dolgokat, mint a teljes átvizsgálás, tisztítás vagy szépséghibák javítása olyan drámaian látványosan mutatja, hogy észre sem veszed, hogy a szpot majdnem öt percig tart. Az ügynökség honlapja szerint díjat is kaptak a filmért, de az mondjuk nem derül ki, hogy milyet és hol.

Viszont, amit közben az emberfeletti lénynek beállított színészek csinálnak, az zavarbaejtően modoros és megfejthetetlen. Miközben a szpotot néztem, csak azon tudtam gondolkodni, miért csinálják ezt? Miért nem lehet komoly arccal lemosni azt a szerencsétlen autót, miért nem lehet emberhez méltóan odaadni a kulcsot a bőrkabátos célcsoport-klónnak? A szervizben is ilyen fehér ruhás idióták foglalkoznak az autómmal? Ettől úgy érzem megbízható dolog használt Mini-t venni? Miért érzem úgy, hogy ez egy Elton John által rendezett Benny Hill rész, amiben Mr Bean a vendégszereplő? Ha ez a német humor, akkor én nagyon nem értem.

Címkék: autó elmebaj

2013.08.18. 11:18 foltin 10 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr755465206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darkcomet 2013.08.18. 19:59:54

A kevesebb több lett volna. Az ötlet nem rossz, viszont maga a filmecske túl hosszú. Úgy a közepe tájékától teljesen unalmassá válik.

BigPi 2013.08.18. 20:07:08

Nem hiszem,hogy humorosnak szánták.
Minden olyan elem megtalálható benne ami a 30-as évektől lenyűgözi a németeket, amikor a kicsit nagynak és értékesnek kel mutatni.

pudliho 2013.08.19. 01:09:33

a klipp készítője túl sok gombát fogyaszthatott vagy ki tudja lehet ivott is rá, de az a Thulsa Doom meleg (no offense) ikertestvéréről szóló film ..hát elég fura lett

sparklie (törölt) 2013.08.19. 04:45:22

Na ez egy nagyon szar reklam lett. Hasznalt autoknak ekkora felhajtast csapni?!
Raadasul az egesszel szerintem tobb vevot riasztanak el, mint amennyit vonzanak. De a hipszter, LMBTQ kozosseg ugrani fog erre a stilustalan, idegesito reklamra. Es szerintem pont ez volt a rendezo celja.
Elvegre a Mini is egy hipszter, queer auto.

kutyabacsi (törölt) 2013.08.19. 08:38:56

de hogy miért kellett másfél órásra csinálni?

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2013.08.19. 09:22:14

látom, nehezen emészthető az egyszavas üzenetekhez szokott tömegfogyasztónak a film. pedig meglehetősen jó, és tuti, hogy talál is (ellenben az usában kidobott pénz lenne). nehéz nem látni a katedrálist, az angyalok karát, a mennyei törődést. egy európai kultúrkörből származó vásárlónak ez bizony átjön. őszintén nem is értem, mit nem értetek rajta, félázsiaiak :)
az egész egyébként egy színvonalas és tudatos giccs, több fricskával sok irányba. valahogy így kéne kinézni az intelligens reklámnak. és a mini célcsoportja nem a gumifüstölő boyracer (akinek két 1000 köbcentis mell elad mindent), hanem a városi, "trendi" fiatal (aki nem feltétlenül buzi is :).

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2013.08.19. 09:31:09

Ez nem az "itt mindjárt gruppen lesz" Görög Joghurt reklám folytatása?

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.08.19. 10:08:34

azert nem ertitek, mert alja, buta parasztok vagytok. ehhez esz is kell, ha nincs, nem fog leesni soha.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása