Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hányszor bosszankodtunk az előző estét könyörtelenül eszünkbe juttató, ordító fejfájás közben, hogy mégis mi a pékért kell kiköltözni a szobából hajnali 11-kor? Miután a takarítónő már harmadszor nyitott ránk, betuszkoljuk az utolsó koszos alsógatyát is a szuveníroktól kétszeresére duzzadt bőröndünkbe, leszutyogtunk a homályos folyosón, kicsekkoltunk a fürkésző tekintetű recepciósnál, és indulhat is a kalandos hazaút. De miért is kell kicsekkolnunk, ha a szobába még órákig, vagy napokig nem is költözik senki? - tette fel a kézenfekvő kérdést az ausztrál Art Series Hotel, és megcsinálta a világ egyik leghasznosabb promóciáját.
Az "Overstay Checkout"-nak becézett promóció keretében ugyanis csak akkor kell elhagynod a szobád, ha valakinek tényleg szüksége van rá. A kampány hihetetlenül sikeres volt, mivel a hirdetésre fordított összeghez képest óriási earned media megjelenést kaptak, és ami még ennél is sokkal fontosabb, rengeteg elégedett vendéget, akik kisimult arccal, magukat újra embernek érezve távozhattak a szállodából. Voltak akik csak órákat fetrengtek, de a rekorder egy hétig csövezett még a jólkiérdemelt szobájában. Ezt hívom én win-win szituációnak.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.