Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múltkori, óriási felháborodást keltő reklámsulis Hitleres vizsgafilm után, most megnézhetjük, milyen az, amikor a Mercedes-nek hivatalos reklámfilmet csinálnak. Ha három betűvel kellene jellemeznem azt mondanám, hogy tyű. Ha többel, akkor pedig aztakurva. A Sensations című, monumentális film azon kívül, hogy gyönyörűen van rendezve és elképesztő a képivilága, olyan elvont szimbolumrendszerrel dolgozik, ami első nézésre nem is biztos, hogy átjön.
A rendkívül hatásos film gyakorlatilag egy teremtéstörténet, aminek egy, a Stanley Kubrick 2001: Űrodüsszeiáját idéző monolith a főszereplője. Egyes értelmezések szerint Kubrick filmjében a fekete tömb maga az isten, egyesek szerint pedig pont az ördög, de abban többnyire mindenki egyetért, hogy belőle - vagy segítségével - indul el a fejlődés. És ez csak a kezdet. A reklámban a misztikus tömböt először egy laza deszkás srác dönti le, majd egy amerikai futball csapat feszül neki elementáris erővel és kezdi el a tökéletesség felé formálni, később az állatiasság, az extremitás és az erzékiség is képviselteti magát, de a katarzis valahol a pokoli tüzet okádó, tetovált angyalszárnyas alak hozza el, hogy az autó végsó formáját egy szirén sikíthassa ki velőtrázó hangjával a teremtő anyagból. A tökéletes összkép megteremtésében pedig a Boys Noize indusztriálba hajló recsegős zenéje is órisási szerepet játszik. Tegye fel a kezét, akinek nem tetszik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.