Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

8 millió virágszirmot hányó vulkán

Ki ne emlékezne a Sony Bravia kampány emblematikus filmjére, amiben több tízezer, színes gumilabdát engedtek szabadon San Francisco egyik lejtős utcáján, vibráló és színes kavalkáddá változtatva az utcarészletet. A José González zenéjével kísért szpot mindenkinek beleégett a retinájába, és megtanította velünk a Bravia szlogenjét: Colors like no other. A semmihez sem hasonlítható rekám sikerét aztán megpróbálták még hasonlóan látványos mutaványokkal megismételni, ennek volt az eredménye a skót lakótelep szürke tízemeletesein felrobbanó festéklavina vagy a szerte a városban ugráló gyurmanyuszik

Nem voltak ezek rossz próbálkozások, de nem sikerült igazából még megközelíteni sem az eredeti film hatását és hangulatát, bár még mindig jobbak voltak, mint a konkurens gyártók többnyire erőltetett reklámjai (leszámítva a szintén elképesztően látványos Philips Carouselt). Most egy újabb kísérletet tett a Sony, hogy az eredeti Bravia szpot nyomába érjen. Ehhez egy virágszirmokat lövellő vulkánt álmodtak a filmbe, amit aztán hosszú és aprólékos előkészítő munka után egy Costa Rica-i vulkán mellett le is forgattak. Ebben a tévék legújabb generációját, és az azok egy kissé feleslegesnek tűnő tulajdonságát, a full HD felbontás négyszeresét tudó, 4K felbontást akarták hirdetni nem mindennapi módon. A filmben látható 8 millió virágszirom a Sony 4K tévék által megjelenített 8 millió pixelét jelképezi és ágyaz meg egy újabb vizuális orgazmusnak.

Persze fura mindezt "szimpla" HD felontásban nézni, hiszen épp az veszik el egy kicsit, amiről a film szól, de a részletek eddig soha nem tapasztalt gazdagsága azért így is átjön a film jeleneteiből. Már majdnem lélegzetelállítót írtam, de erről azért szó sincs, én legalábbis végig kaptam levegőt a film alatt. Nálam nem hozta a pattogó labdás film szintjét, kíváncsi vagyok, nektek hogy tetszik.

  A werkfilm. Így készült a reklám:

Címkék: látvány

2013.11.05. 11:01 reklámbuzi Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr925614989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása