Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha nem láttátok még Kanye művészúr legújabb klipjét, ami még Hasselfhoff művész úr elmebeteg videoklipjén is erőlködés nélkül tesz túl, azonnal nézzétek meg, és ámuljatok. Az elképesztő Kanye klipet, ami úgy néz ki, mint egy jobbfajta szakközepes osztályvideó, a holland Hi nevű mobilszolgáltató is megirigyelte, mivel ők is pont ilyen trash műfajban utaznak a jelenleg futó kampányukban.
A főként fiatalok szívéért versengő, #morecrap fedőnevű kampány, magát az internet lényegét próbálja megfogni: a beszélőkutyás, éneklőmacskás és csillámpónis gifeket. A FHV BBDO tolja is magából a vicces videókat, amelyekhez még egy helyi humorista celebet is sikerült megszerezniük. És itt jön a lényeg, ha már bolondot csinálnak magukból és az internetből, akkor fogták a Kanye agymenést, és olyan paródiát rittyentettek belőle, hogy még Kardashianék is megemlegetik.
Miközben ezt írtam, megjelent Seth Rogen és James Franco értelmezésében is a szerzemény:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.