Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy reklám, amit minden szülőnek látni kell

Coca-Cola-Life.jpg

A Coca-Colától megszokhattuk, hogy ügyesen játszik az érzelmekkel. Van, amikor ez megragad az édibédi jegesmedvék szintjén, de van, amikor valami mélyebb igazságra tapintanak rá az aktuális reklámjukban. Ezúttal szerencsére az utóbbiról van szó. A legújabb divathullámnak megfelelően steviával, azaz természetes édesítővel készült Coke Life-hoz (a zöld címke mekkora már!) készítettek egy filmet, amiben azt mutatják meg, milyen egy gyermekes család élete. A kampányon valószínűleg családos kreatívok dolgoztak, mert nagyon jól sikerült elkapniuk a lényeget, vagyis hogy az élet gyerekkel bizony nem fenékig tejfel.

A romantikus elképzelések már az első otthon töltött napon eloszlanak, mert a kicsi véletlenül sem úgy működik, ahogy azt a cuki filmekben bemutatják. A csöppség nagyon gyorsan átalakul egy bömbölő gépezetté, ami elképesztően hatékonyan alakítja át az anyatejet kakivá, majd amint kiürült, éles hanghatásokkal jelzi, hogy töltést kér. Az ember azt képzelné, hogy ahogy nőnek, úgy lesz egyre könnyebb velük az élet, de ez is hiú ábrándnak bizonyul, mert ahogy egy probléma megoldódik, jön helyette kettő. Így áll a gyerekes szülők élete a feje tetejére, és bizony ott is marad egy jó ideig. Így aztán ki is vállalna szívesen az első után újabb gyereket? A reklámból kiderül.

A többi érdekes, emlékezetes reklámot se hagyd ki, csatlakozz az addicthoz a facebookon!

Címkék: gyerek humor pia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr695692852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.12.15. 12:32:53

A reklám cuki, csak annyi baja van (mint egyébként a Coca-Cola reklámoknak általában) hogy nem derül ki belőle, miért is jó nekem, ha én ezt a terméket megvásárolom. Márpedig egy reklámfilmnek valahol ez lenne a célja, nem?

Egyébként a Coca helyében én csináltam volna a karácsonyi kamionos reklámjukból Van Damme-féle verziót, fura hogy egy ilyen magas labdát nem csapnak le. :)

_Alex_ 2013.12.15. 12:48:49

Mert a Coca Cola egy érzést/életérzést reklámoz, nem pedig termékelőnyt - és teljesen jól is csinálja, ezért (is) az, ami...

2013.12.15. 15:14:36

@// Gery Greyhound: Erre gondoltam én is, de úgy látszik nem akartak beszállni a mém-gyártásba :)

ethan blow 2013.12.15. 15:16:10

Szerintem az lett volna fura, ha csinálnak egy Van Damme utánzatot, beállva ezzel a párezer mémgyáros alkotta sorba.

Az első felvetésre meg válaszolt Alex.

úgyiselfelejtem 2013.12.15. 22:52:50

Azért a második gyerek érkezését a fickó nem épp örömteli ordítással kezdte ünnepelni :)
Aztán észbe kapott, hogy ott az asszony...

SzentiZoli 2013.12.16. 08:26:48

@// Gery Greyhound: A reklámnak nem feltétlenül az az értelme, hogy a vásárlást ösztökélje! Sokkal jobb reklám amire hónapok, évek múlva is emlékszel netalántán és beszélgetnek róla az emberek! Gondolj vissza a Vámház körút 9 reklámra... sok értelme a Te olvasatodban nem volt annak sem, de azóta is rengetegen tudják a zálogház címét!

ethan blow 2013.12.16. 10:05:35

Egyébként a 9gag-en már gondoltak erre:

9gag.com/gag/aVObNp8?ref=fbp

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.12.16. 12:22:21

@SzentiZoli: Ezzel egyetértek, biztos vagyok benne, hogy ha bármikor szükségem lenne egy zálogház szolgáltatásaira, akkor a Vámház körút 9 címet írnám a GPS-be. Tehát a reklám elérte célját, örökre az emlékezetembe véste a Klapka nevet.

Az viszont hiába égett bele a fejembe, hogy pár évvel ezelőttig a Coca-féle karácsonyi kamionos giccsparádé TV-ben való megjelenése jelentette a karácsony közeledtét, ettől még nem fog eszembe jutni, hogy igyak egy kólát - ez a nagy különbség.

Kuruttya 2013.12.17. 09:33:53

@// Gery Greyhound: ennek a reklámnak az a lényege, hogy elsírod magad rajta a meghatottságtól, és közben meg 10 másodpercenként coca colát látsz benne, és tudatalatt összekötöd a kettőt.

random nick1 2013.12.17. 11:14:15

@// Gery Greyhound:

Lehet rád nem hat ennyire -ahogy rám sem, fényévenként iszok 1 kólát- de nem is mi vagyunk a célközönség. :)

Az átlag megveszi a kávét mert a sikeres emberek kiszállnak a menő kocsiból, bemennek a hatalmas házba és isznak egy randomkávét és "de jó az élet" fejjel örülnek.

Megveszi továbbá a Coca-Colát és társait mert ha nehéz is de végsősoron szép az élet. A kóla meg finom, szeretjük a kólát, jee.

stb. :)

ropogos (törölt) 2013.12.17. 15:12:35

Istenem, ez annyira megható! Azonnal innom kell egy Pepsit!

Szötyke 2013.12.17. 19:24:35

@// Gery Greyhound:
dehogynem kiderül: a coca colával BÁRMI elviselhető és (szinte) mindenre megoldás :))

Katicaa79 2013.12.18. 13:12:35

Ezt látva még boldogabb vagyok, hogy nincs gyerekem.

Nocomment 2013.12.19. 13:50:49

...én még boldogabb hogy van

Wolfram 2016.05.11. 21:43:18

nekem meg azt üzente, hogy szopóág gyereket vállalni. na jó, max 1, de a többi tényleg lúzerség...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása