Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Coca-Colától megszokhattuk, hogy ügyesen játszik az érzelmekkel. Van, amikor ez megragad az édibédi jegesmedvék szintjén, de van, amikor valami mélyebb igazságra tapintanak rá az aktuális reklámjukban. Ezúttal szerencsére az utóbbiról van szó. A legújabb divathullámnak megfelelően steviával, azaz természetes édesítővel készült Coke Life-hoz (a zöld címke mekkora már!) készítettek egy filmet, amiben azt mutatják meg, milyen egy gyermekes család élete. A kampányon valószínűleg családos kreatívok dolgoztak, mert nagyon jól sikerült elkapniuk a lényeget, vagyis hogy az élet gyerekkel bizony nem fenékig tejfel.
A romantikus elképzelések már az első otthon töltött napon eloszlanak, mert a kicsi véletlenül sem úgy működik, ahogy azt a cuki filmekben bemutatják. A csöppség nagyon gyorsan átalakul egy bömbölő gépezetté, ami elképesztően hatékonyan alakítja át az anyatejet kakivá, majd amint kiürült, éles hanghatásokkal jelzi, hogy töltést kér. Az ember azt képzelné, hogy ahogy nőnek, úgy lesz egyre könnyebb velük az élet, de ez is hiú ábrándnak bizonyul, mert ahogy egy probléma megoldódik, jön helyette kettő. Így áll a gyerekes szülők élete a feje tetejére, és bizony ott is marad egy jó ideig. Így aztán ki is vállalna szívesen az első után újabb gyereket? A reklámból kiderül.
A többi érdekes, emlékezetes reklámot se hagyd ki, csatlakozz az addicthoz a facebookon! |
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.