Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A mobil veszélyes üzem. Ha a kezünkbe vesszük, borzasztóan könnyű belefeledkezni. Nem a pillanatot élvezzük, hanem a képernyőt bújjuk, és üzenünk, chatelünk, engribörszözünk és ki tudja még mi mindent művelünk ami elvonja a figyelmünket arról, amit éppen csinálnunk kellene. Ezt mutatja be az Apple karácsonyi reklámja is egy tizenéves srác példáján. Tipikus kamasz, aki miközben a család készülődik, karácsonyfát díszít, hóembert épít vagy szánkózik (nem magenta szánkóval!) csak a tlefonját bújja, és nem figyel a körülötte lévőkre. Vagy mégis? Nézzétek meg a reklámot és kiderül. Kicsit szentimntális, kicsit csöpögős, és talán egy kicsit kiszámítható is, de ilyenkor karácsonykor egy kis bejglivel és szaloncukorral simán elmegy.
A többi érdekes, emlékezetes reklámot se hagyd ki, csatlakozz az addicthoz a facebookon! |
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.