Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ki ne emlékezne a néhány hete az egész internetet letaroló Van Damme-os-kamionos-spárgás reklámra! Most itt van az azt készítő scéd Forsman & Bodenfors reklámügynökség legújabb, az UNICEF-nek készített társadalmi célú kampánya, amelyben azt mutatják be, hogy néha egy egészen apró segítség is milyen sokat jelenthet. A filmben egy a Jó Háza nevű helyen vagyunk, ahol mindenki összegyűlik, aki valami igazán jót tett az élete során. Ott van Gandhi, Teréz anya, sőt maga Jézus is, aminél már csak az meglepőbb, hogy egy átlagos srác is meghívást kapott a társaságba? Hogy miért? Mert ráattintott egy UNICEF-bannerre, amivel áttételesen harmadik vilgábeli gyerekek életét mentheti meg egy vakcina, víztisztító tabletta és védőoltás megvásárlásával. Hát nem isteni ötlet?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.