Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A hétvégén lesz a 2014-es Super Bowl, amire a játékosoknál és szurkolóknál csak a reklámozók készülnek jobban. A nagy meccs félidejében mindenki ki akar tenni magáért, és a lehető legérdekesebb vagy legviccesebb reklámmal igyekszik előrukkolni. Már eddig is mutattunk a blogon néhányat az idei felhozatalból, hiszen sokan már a játéknap előtt kihozzák a filmjeiket.
Ezúttal a Volkswagen mutatta be az egyik erre az alkalomra készült filmjét, amelyben azzal akartak eldicsekedni, hogy a legtöbb forgalomban lévő, 100 000 megtett mérföldön túli autót a VW gyártotta. Ez ugyan érdekes adat, de sokkolóan izgalmasnak azért nem nevezném. Hogy lehet ebből mégis egy vicce szpotot csinálni? nem kell hozzá más, csak egy lelkes apuka, egy flegma kamaszlány, és egy érzékletes hasonlat a német mérnökök kárára, akiknek minden 100 000. mérföldet lefutott autó után szárny nő a hátára, vagy szivárvány világít a seggéből. Hatalmas.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.