A legszuperebb Super Bowl reklámok

Ma éjjel fél egykor kezdődik az egyetlen sportesemény, ahol többen nézik a reklámokat, mint magát a mérkőzést. Ha az idei Super Bowl közben szeretnél hirdetni, akkor 4-től egészen 4,5 millió dollárig kell a zsebedbe nyúlnod, és akkor még csak a reklámidőről beszéltünk egy 30 másodperces szpot esetében. Az igazán érdekes kérdés azon kívül, hogy Broncos vagy Seahawks, az leginkább az, hogy a idén sikerül-e valamelyik márkának felülmúlnia a világ legtöbbször megosztott Super Bowl reklámját, a 2011-es zseniális mini vader-es VW szpotot. Hogy megnézzük, mire is dobtak ki idén ennyit, összegyűjtöttük az eddig kiszivárogtatott legjobbakat az idei termésből, és teljesen elfogultan és inkorrekten a VW szpotjához fogjuk hasonlítani őket.

Rögtön az első egy rejtett kamerás, beépített színészes átveréses, ahol egy csaj Bud Lightot kínál egy átlagjánosnak, bármi is történjen utána. Ami pedig utána történik az abszolut nem átlagos: van benne karaoké limo, kecske, és ping-pong parti magával Schwarzeneggerrel, aki nemrég még Kaliforniát kormányozta. Természetesen éjjel nem ezt a hosszú verziót láthatjuk majd, hanem egy 90 mp-es vágott verziót, ami nyilván csak az izgalmasabb részeket tartalmazza. 

Humor: 6/10

Vaderity: 5/10

 

A Doritos hagyományosan fasza szpotokat szokott készíteni. Idén pályázatot hirdettek a legjobb Super Bowl reklám elkészítésére, ahol a legjobb öt közül ez lett a befutó

Humor: 8/10

Vaderity: 7/10

 

Na itt most nem vagyok benne biztos, hogy mi történik. Egy igazán zavarba ejtő kutyakeverék, a dobberhuahua azt hivatott szimbolizálni, hogy az új Audi modell erős és kecses egyszerre. Vagy valami ilyesmit, de azt nyugodtan megállapíthatjuk, hogy a német autógyártól nem vártunk ehhez hasonló agyamentséget. A fájó öngól, pedig - ha már fociról van szó - az, hogy amíg az elcseszett kutya megmarad az emlékezetünkben, az autó nem.

humor 6/10

Vaderity: 5/10

A Kia, nem fogod elhinni, Mátrix-os szpotot készített, ami 2014-ben inkább megmosolyogtató, mint érdekes.

Látvány: 8/10

Vaderity: 6/10

A következő szpot csak Kaley Cuoco miatt került be válogatásunkba, aki biztos nem volt olcsó választás, de ugyanennyire felesleges is a pókemberező Kirk kapitánnyal együtt. Inkább bóvli, mint szuper.

Humor: 3/10

Vaderity 4/10

 

Amikor a kedvenc zenekarod kiadja az új lemezét, kicsit remegve nyomod meg a play gombot, a csalódás szomorú esélye mellett. A VW-en 2012-ben még megpróbálta felülmúlni saját magát, de már akkor is csak egy erős folytatásra futotta. Idén már látványosan meg sem próbálták, és egy szokásos VW szpottal jöttek ki, ahol minden mérnök szentté válik, amint egy autó eléri a tízezredik kilométert. 

Humor: 7/10

Vaderity 6/10

 

A Jaguárnak három főgonoszra volt szüksége, hogy Bond-utánzat filmet összehozzon, ami látványosabb, mint érdekes, és ezzel mindent elmondtam.

Látvány 7/10

Vaderity 5/10

 

Idén úgylátszik a Budweiser dobta be a cukiságbombát a kiskutya és ló barátságával. A most 32 milliónál járó nézettség őket igazolja, a nép zabálja. Ilyen egy klasszikus, széles közönségre lőtt Super Bowl reklám.

Cukiság: 8/10

Vaderity: 7/10

 

A Heinz előhuzta a jokerét, a termékjellemzőt, ami a védjegyévé vált az évek során. Az üveg seggrepacsizását rendesen végiviszik, a szpotban hippiktől kezdve, rendőrökön keresztül, menyasszony is üti az üveg fenekét. De sajnos kínos poén is becsúszott a szerencsétlen mamival.

Humor: 6/10

Vaderity: 4/10

 

A GoDaddy tavaly tarolt a geek vs jócsaj reklámjával, és idén se lőttek nagyon mellé. A főkusz kicsit más, de az üzenet átjön.

humor: 7/10

feszítés: 10/10

Na ez most tényleg fasza. Olyan Super Bowl reklámot csinálni, ami kifigurázza az összes Super Bowl reklámot, igazán tökös húzás. Az összes klisét ellövik, ami csak létezik, a mega óriás szpotban. A sztori kb annyi, hogy az ügynökség elkészítette a tervet, de olyan sokba került, hogy végül lefújták, és csak a skiccek lesznek levetítve. Tökös!

Humor: 8/10

Vaderity 8/10

 

Cheerios is megpengette a cukisághúrokat a hogy mondjuk el, hogy kisöcséd születik reklámmal.

Cukiság: 8/10

Vaderity: 6/10

 

A Coca-Cola megnyomta a yolo gombot, és egy cuki kissrác segítségével mutatja meg milyen életérzés kólát szürcsölni.

Yoloka: 10/10

Vaderity: 7/10

 

A Pepsi egy kis időutazással próbálja megmagyarázni miért is van félidő, és hogyan készültek a korabeli selfie-k.

 

 

A Cola és Pepsi után nem is jöhetne más, csak Scarlett Johannson és aki beszól nekik. A SodaStream reklámjában borítékolható volt a bannolás, de arra Scarlett sem gondolt, hogy majdnem  belebukik.

scarlett 10/10

Vaderity: 6/10

 

És ha már a bannoltnál tartunk, itt egy válogatás a bannolt szexisták közül

Szexiség: 9/10

Bannerity: 10/10

 

És aki kétség kívül megnyerte a Super Bowlt, az nem Schwarzenegger, hanem Bruce Willis. Ha nem épp a világot próbálja megmenteni, akkor épp téged beszél rá, hogy add drágán az életed és ne halj meg a kocsidban. Na jó, nem is ezt mondja, hanem azt, hogy nézz körül, és akiket most magad körül látsz, azok a családod, barátaid és akik fontosak neked. Szóval járj Hondával és nem lesz bajotok. Megható is vicces is, szuper is.

 

A többi érdekes, emlékezetes reklámot se hagyd ki, csatlakozz az addicthoz a facebookon!

Címkék: honda audi jaguar budweiser kia pepsi willis coca scarlett doritos Super Bowl VW

2014.02.02. 20:05 foltin 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr465794153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.loretta · http://popkult.blog.hu/ 2014.02.03. 11:14:41

A Bud Light-ban egy láma van, nem kecske :) bocsi!

Zuzzant 2014.02.03. 13:28:57

Kurvagyenge egy poszt.

Yogi 2014.02.03. 13:55:10

A VW reklámban, nem tízezer km-t kell elérni, hanem 100.000 mérföldet :) bocsi 2x

Shopping 2014.02.03. 18:11:56

Az olyan reklámról amiben kiskutya és/vagy kisgyerek szerepel,azonnal elkapcsolok.
Ennél primitívebb manipulatív eszközöket nem ismerek.

w a s d 2014.02.03. 20:00:41

A Budweiser reklámjánál ha a youtube- os nézőszámról van szó, akkor annak valószínű jót tesz, hogy a videó ott van kiemelve nagyban a youtube kezdőoldalán.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics