Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mióta az Old Spice (és úgy általában a Procter) nem akarja valósnak álcázott, mégis teljesen hiteltelen jelenetekkel (sikeres férfi befújja magát, amire lányok bújnak hozzá kacéran) bizonygatni, hogy a dezodor hat, egyik ötletes reklámot készítik a másik után. Ezúttal az Old Spice samponokhoz készítettek egy őrült, és baromira vicces kampányt, amelyben azt mutatják be, hogy az Old Spice samponnal mosott haj garantáltan szállítja az eredményeket. Ez is fulladhatna a szokásos reklámklisébe, de a márkának esze ágában sincs komolyan venni ezt a gondolatot, az izzadtságszagú bizonygatás helyett egy beteg, de azonnal megjegyezhető ötlettel mondják ezt el.
A reklámokban a főhősök haja egyszer csak önálló életre kel, és amolyan Pom-pom mintájára lemászik a fejükről, hogy helyettük vesse magát akcióba. A haj szállítja is sikert, legyen az egy megszerzett telefonszám, vagy egy lekenyerezett jó csaj. Egyszerű, szórakoztató és emlékezetes kampány, amelynél ráadásul a legkisebb részletekre is odafigyeltek. Az egyik pihent agyú néző például felhívta a reklámban szereplő számot, s legnagyobb meglepetésére a vonal végén egy OS marketinges fogadta, és jutalmul az elszántságáért egy páros belépőt ajánlott fel neki a Super Bowl-ra. Abban reménykedni sem merek, hogy az itthoni ügyfél is ilyet rendel majd az ügynökségétől, de hátha legalább adásba teszik ezeket a szpotokat. Már az is nagy lépés lenne.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.