Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rég aratott ekkora sikert egy vírusfilm a neten, talán Van Damme spárgázós Volvo reklámja szaladta ilyen gyorsan körbe az összes interneteket, néhány nap alatt közel 25 milliós nézettséget produkálva. Ezúttal egy kedves kisfilm hódította meg pillanatok alatt a fél világot, amiben 10 vadidegen párt látunk, amint azt a feladatot kapják, hogy így, ismeretlenül csókolják meg egymást. Nincs igazából a filmben semmi extra, de éppen ez az egyszerűség, természetesség teszi embereivé és szerethetővé a szereplőket, rajtuk keresztül pedig az egész filmecskét. Az elmúlt napokban boldogok és boldogtalanok nézték és osztották meg a videót abban a tudtban, hogy az egész csupán egy kedves kísérlet.
Egészen addig, amíg tegnap egy tweetből kiderült, hogy az egész, egy chicagói ruhamárka (WREN) tavaszi kollekciójához készült vírusfilm. A szereplők egyáltalán nem is annyira hétköznapi emberek, sőt, a legtöbb modell, akik (bár nem feltétlenül ismerték egymást) rutinosan mozognak stúdióban, kamera előtt. Van, aki szerint ez egy újabb illúzióromboló reklámakció, mások ünneplik a márkát az ügyes húzás miatt. A végeredmény ugyanaz, egy szerethető, kedves videó, az intimitásról és egy csók erejéről. Nézzétek meg, érdemes.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.